sobota, 3 grudnia 2016

VLOGMAS 3: UBIERZ CHOINKE, UBIERZ MNIE!

Hejka naklejka, świąteczna choinka tutaj Cara i VLOGMAS.


+ NA POCZĄTKU CHCE WAM PODZIĘKOWAĆ ZA TO:

OMG! 300 WYŚWIETLEŃ DZIĘKUJE! --
~~~~~~~




Myślę że podobało wam się ta seria, lecz ktoś w komentarzu mi napisał że Blog Zwariowana Awataria miał taką serie - otóż ja nie wiem czy miał, poprostu ten blog został usunięty, dlatego iż nie musiałam wiedzieć..

Jak po tytule widzicie - dzisiaj będą dwie zabawy - a mianowicie ,,UBIERZ CHOINKĘ''i ,,UBIERZ MNIE''.

Zacznijmy od ubierzenia choinki - ale Cara jak mamy ubrać choinkę teraz? 

Otóż piszecie w komentarzu ozdoby, raczej numery ozdób które muszę zawiesić. Osoby najaktywniejsze zostaną nagrodzone!



Ozdoby:


W kolejnym vlogmasie więcej bombek!

Teraz .. UBIERZ MNIE!


Tutaj mamy naszą awatarkę nago, ale musi się chyba ubrać.. w sukienkę!


Tak samo jak z choinką, piszemy w komentarzu numerki.

Film na dzisiaj, piosenka dzisiaj, mem na dzisiaj było takim powitaniem, ale dam piosenkę!



Bardzo fajna piosenka! O świętach! Czy wy słuchacie piosenek?



~ Cara





4 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.