piątek, 2 grudnia 2016

FANKA MI RUJNUJE ŻYCIE?!MAGICZNA CYFRA!

            Witam, to ja,Sandra Awataria...opowiem wam dzisiaj co ostatnio mi się przydarzyło! Na własne oczy widziałam na skwerze strajk przeciwko nagrywaniu Awatarii, było na nim około 30 osób przez co były Lagi.

*Czemu? ;)
Bo to ,,rakowe''.
To nie wszystko, spytałam się o co chodzi, poszłam do domu z jednej "mojej pseudo fanek" powiedziała że mogłabym nagrywać, ale to za coś.I żebym "kupiła od niej subskrybcje" poprzez wykurzy innych youtuberów takich jak: EmiRuda Mca, Lily...[...] ja się oczywiście NIE ZGODZIŁAM! Ale dlaczego nie? Ponieważ JA NIGDY NIE ROBIŁAM MULTIKONT, ANI ŻADNEGO ZA PRZEPROSZENIEM GNOJU, JESTEM SZCZERA Z WAMI TO CO ROBIE, UWIELBIAM SPRAWIAĆ UŚMIECH NA WASZYCH TWARZACH.

Jaki morał?
Moja własna widzka(bo oglądała tylko mnie) chciała narobić mi gnoju, abym była nie szczera w tym co robie.Zrujnować chciała to, co robię, przez co walczę cały rok  na tym kanale, były radosne jak i te złe chwile. Obie z tych stron lubiłam...nigdy nie wywyższałam się, staram się być miła dla innych youtuberów nagrywających Awatarie...ale nie zawsze się da!Nie da się wszystkim dogodzić i powiedzieć"jestem miła"...

W końcu mogę się wam pochwalić!:) Dobiłam magicznej subskrybcji...wszyscy nazywają ją tak :D 800!Wiecie co się z tym wiąże? Tak! Jeszcze 200 subskrybcji-i pokazuję twarz na youtube!Ten dzień-a uwierzcie że nadejdzie szybko.

Pewnie myślicie, że jestem za pewna siebie... ;) ja zaczynając youtube myślałam że osiągnę max 100, nie przykładałam wagi do montowania, aż wybiło mi 200 subskrybcji, pamiętam ten dzień, przyszłam ze szkoły odpaliłam komputer a tam ,,202" I w tym momencie zdałam sobie sprawę, że to jest to co kocham.Pewnie znacie moje zdanie na ten temat i mój osobisty cytat,,Nie ważne, czy osoba nagrywająca grę,czy życie jest sobą czy nie, ważne jest to co liczy się, marzenia" Mądrzy zrozumieją :)


Kolejna sprawa.
* KONKURS SANDRA AWATARIA X-MAS"
Wyniki już w następny piątek! ;)


Ludzie myślą, że nie odczuwam tego że wkońcu wybiło mi te 800 subskrybcji.Emilka może potwierdzić JAK CIĘŻKO PRACOWAŁAM NA TE 800! :D

Jak dołowałam się gdy Subskrybcje stały w miejscu.Ale dzisiaj, marzenie się spełniło.Mówiłam sobie-Do świąt będzie co najmniej 830 subskrybcji.Uwierzcie-Tak będzie :)
I taka moja rada na przyszłość-Nigdy nie słuchajcie się kogoś, kto mówi że nie dacie rady, mi także kiedyś mówiono,ale miałam ich gdzieś.A dzisiaj?Mam ukochaną przyjaciółkę internetową, i myślę że kiedyś się spotkamy z Emilką <3,Julką, Albo Zuzią.<3


NIGDY NIE TRAĆCIE WIARY W SWOJE MOŻLIWOŚCI.
*MÓJ CYTAT NIE KOPIOWAĆ*

aniaawataria2016

Jedno słowo tylko:Dziękuję!
/letmelove

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.