niedziela, 11 grudnia 2016

Przeprosiny Cary

Siemka!
Tu Ola :P Ten post nie dotyczy awatarii. Dotyczy on ściągania serii. 
Do Cary:
Przepraszam. Nie pomyślałam jak bym się ja czuła tylko od razu spontanicznie napisałam że zaprowadzę to. Byłam egoistką. Teraz widzę że Ty robisz dużo lepsze posty czy VlogMasy. Pomysł się wziął z braku pomysłu (XDD) Ogólnie nie mam weny na posty. Również nie mam siły, czasu ani pomysłu. Ale ciągnę dalej. Mam nadzieje że to tylko chwilowy kryzys. Jeszcze raz przepraszam i to się więcej nie powtórzy! 
Mam nadzieję że mi wybaczysz <3

/Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.