sobota, 3 grudnia 2016

WYNIKI KONKURSU

 Witam!
Wreszcie doczekaliście się wyników konkursu!
Jak wiecie tematem konkursu było zrobienie profilówki, lub coś w tym stylu.
Tym razem wasz awatar miał na czymś jeździć, latać lub siedzieć!
Niestety 2 prace, które dostałam nie były na temat co je dyskfalifikuje, jednak pokażę je w tym poście! Nie przedłużając przejdźmy do wyników!

Pierwsze miejsce zajmuje praca Anhura !
Praca wykonana dokładnie, pomysłowo, a przede wszystkim na temat!
Awatar lata na wiewiórce! Są na świecie latające wiewiórki! :D
Bardzo podoba mi się twoja praca i z pewnością zasłużyła ona sobie na 1 miejsce!

Następna praca pochodzi od Melody!
Tym razem Pikachu! (tak to się pisze?)
Praca jest również wykonana dokładnie, jednak czegoś mi tu zabrakło...
Ale gwarantuje ci ona 2 miejsce! Gratulujemy!

Miejsce 3 zajmuje praca Megumi!
Ta praca także jest wykonana oryginalnie!
Oczywiście jest podpis autorki pracy!
Gratulujemy 3 miejsca!

Miejsce 4 zajmuje praca Wojtka !
Co prawda praca jest ładna, jednak musiałam przyczepić się do ułożenia awatara na tygrysie.
Niestety, ale jest on niedokładnie ułożony. 
Ale oczywiście dostajesz nagrodę pocieszenia!
Gratulujemy!

To już wszystkie prace, które zaliczyłam do konkursu!
Niestety, ale 2 z prac nie są na temat...
Oto one:
Dziękujemy wam za udział w konkursie i mamy nadzieję, że następnym razem wam się uda! :)
Życzymy powodzenia!

Rozdanie nagród odbędzie się jutro o godzinie 13:00! Na nk.pl!
Proszę wszystkich zwycięzców o zgłoszenie się do mnie na nk.pl! Link do mojego profilu znajdziecie w zakładce ''o nas''! :)
Nagrody można odebrać do 5 grudnia, potem przepadają!
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA UDZIAŁ W KONKURSIE!

Do zobaczenia w następnym poście!
~Emilka

4 komentarze:

  1. Czytam czytam a moja praca jest na 3 miejscu !
    Gratuluję reszcie osób :3
    //Karin (zmieniłam nick XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobicie konkurs na adminkę 2016? [ z waszego bloga oczywiście ]



    ~ Yandere

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.