niedziela, 4 grudnia 2016

Przygotowania do świąt - Mieszkanie #1

Cześć!
Mam dla Was nową serię która będzie trwała do 24 grudnia, pt. ''Przygotowania do świąt''.
 O co będzie chodziło w tej serii ?
Chodzi tutaj o to, że będę np. dawać w niej propozycje na mieszkanie, stylizację itp.

Dzisiaj jednak mam dla Was jak już po tytule posta wynika propozycje na mieszkanie.
Zaczynajmy!
1.
Ściana się pali!
2.
Lilie się palą! XD
 3.
Nic się nie pali!
Co prawda mało tutaj takich typowo świątecznych rzeczy, bo w tamtym
roku miałam przerwę od grania w awatarię i nie zdążyłam, aż tylu rzeczy kupić. 
Który pomysł na pokój podoba Wam się najbardziej ?

Myślę, że post się spodobał! <3
Do zobaczenia,
cześć!
~Daisy ♥

2 komentarze:

  1. Mi najbardzej podoba się propozycja nr.3 może dlatego że jest ograniczona ilość dodatków i te fotele ładnie pasują :D /Pozdrawiamy ;3

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.