poniedziałek, 12 grudnia 2016

Nasz blog zostaje ''Blogiem Listopada'' - Dziękujemy! :)

Witajcie!
Po raz pierwszy w historii naszego bloga zostaliśmy uhonorowani odznaką ''Bloga Listopada 2016''!
Dziękujemy wam za wszystkie 23 głosy oddane na naszego bloga, dla nas to wielkie osiągnięcie! :)
Specjalne podziękowania dla Cary, która zgłosiła naszego bloga do plebiscytu i dla Oli, Elen oraz Sandry za dobre sprawowanie jako administratorki bloga oraz autorki postów! :)
Na prawdę jestem wam wszystkim wdzięczna za to, że piszecie posty na blogu. Współpraca i przyjaźń z wami jest dla mnie bardzo ważna! Mimo małych sporów, kłótni i konfliktów nadal piszemy razem na jednym blogu! Mam nadzieję, że tak pozostanie do końca jego istnienia (mam nadzieję, że nie nastąpi!!!)! 
Otrzymaliśmy dyplom od bloga Kochamy Cię Awatario, który prowadził plebiscyt i mamy obowiązek poprowadzić następny plebiscyt na ''Bloga grudnia 2016''!
Dla mnie to wielki zaszczyt, gdyż tak jak wcześniej wspominałam wydarzyło się to po raz pierwszy! Gdy takie plebiscyty miały początki na blogu Baśniowa Awataria, nasz blog był dopiero początkujący i nietety zawsze zajmował 2 miejsce! Nawet raz był spory spór (pamiętacie?), gdyż zostałam oskarżona o ''nabijanie głosów'' - oczywiście wszystkie dowody zamieściłam na YouTube (na moim kanale - film jest teraz prywatny), a film zyskał 300 wyświetleń w jeden dzień! Zostałam uniewinniona i przeproszona za oskarżenia.
Następne próby zapisania się do plebiscytu na bloga września, także się nie powiodły - otrzymaliśmy 2 miejsce (ale również dziękujemy!!!).
Później stwierdziłam, że to nie ma sensu gdyż wygrywał raz to blog Baśniowa Awataria, raz to blog Awatario Kochamy Cię...
Zrezygnowałam i już nie zależało mi na tym tak jak na początku (zaczęło się od bloga sierpnia).
Tym razem jednak to Cara nas zgłosiła i osiągnęliśmy sukces!!! 
Otrzymaliśmy odznakę:
Dziękuję wam wszystkim za oddane głosy, myślę że was nie zawiedziemy!
Do zobaczenia!
~Emilka



1 komentarz:

  1. Gratuluję zajęcia pierwszego miejsca<333
    //Karin

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.