piątek, 30 grudnia 2016

Przywitanie!

Cześć kochani!
Po nagłówku możecie się domyślać że jestem nową autorką na blogu.
Jeżeli ktoś tak pomyślał to się nie mylił :)
Otóż to! 
Zostałam przyjęta na okres próbny. Za nim jednak coś opowiem chcę podziękować Emilce i wszystkim administratorką za przyjęcie mnie na próbę ;* Nie wiem kto o tym decydował ale cóż xd

Jak już wspomniałam na początek aby się lepiej poznać trochę opowiem Wam o mnie :)

Mam na imię Klaudia. Obecnie mam 14 lat. Moje hobby to granie na skrzypcach, jazda na łyżwach, projektowanie pokoi. Często gram w awatarię ale zdarza mi się wejść na The Sims 3 lub 4 ;)  Na chwilę obecną mam kanał na YouTube ale nie nagrywam c; Mieszkam w województwie kujawsko-pomorskim. Może mnie kojarzycie? Chociaż moje imię? Ja miałam spotkanie z Olą :) Było super jak to ona opisała :D W awatarię gram od 3 lat ale niestety ostatnio usunęli mi Facebooka i teraz mam mały poziom. Jednak myślę że nie przeszkodzi mi to w blogowaniu bo wygląd jest mało istotny akurat w zabawach :) Na awatarii mam nick *Sylunia* 
Obecnie jestem Vipem na 10 dni. Moja garderoba jest trochę skromna bo jak już wspomniałam- moje konto zostało usunięte. Tutaj mój paszport! Jeszcze dziś postaram się dodać jakąś zabawę ;* Do zobaczenia <3
Będę się podpisywać /Klaudia ;*

Pozdrawiam i do zobaczenia!
/Klaudia ;*

4 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.