środa, 21 grudnia 2016

,,Każdy koniec jest początkiem czegoś nowego''!




W końcu nastał dzień końca mojej działalności na awatarii. Wyrosłam, nie dziwcie się. Wole już inne gry. Teraz wole Yandere oraz MSP. Uwierzcie mi.. Naprawdę mając 16 lat wolę inne gry. Pomimo że od awatarii dużo się nauczyłam. Poznałam tego bloga, nauczyłam się pisać orginalnie. Wiele osób mnie poznało, mimo afer i tak was kocham [oczywiscie po przyjacielsku] Nie będę udzielać się już na blogach o tematyce Awatarii. Wole inne.


Do zobaczenia, wesołych świąt i szalonego sylwestra.

Wasza ostatni raz Cara.



10 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeee! Bez Cary ten blog zupełnie upadnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że tak będzie że opuscisz bo na piczatku tak fajnie pisalas, ostatio praktycznie nic i wlasnie sie wkurzalam olewalas tego blogai cieszę się że odchodzisz, na tym blogu byla jest i bedzie Emilka dla mnie najlepsza. Nie lubiłam Cię i dobrze że odchodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. A-Ale to nie prima aprilis😭 jest grudzień nie kwiecień 😭😭

    OdpowiedzUsuń
  4. :( Każdy chyba ma taką przerwę w graniu. Ja w ciągu tych 3 lat miałam półroczną przerwę ale tylko raz. Pisałaś najładniejsze posty no nie oszukujmy się. Naprawdę bez Ciebie będzie smutno :c Mam nadzieję że to tylko chwilowe ;/ Zgodzę się z Emilką. Msp na moje jest takie jakby nie raz nudnawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to blog już leży... Odeszła najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh... Rozumiem Twoją decyzję i ją szanuję. Jednak jest mi bardzo przykro, że odchodzisz :( Nie bez powodu wygrałaś miano na "najlepszą administratorkę bloga AOYT". Dziękujemy Ci za każdy post! Może kiedyś tu wrócisz?
    Natomiast wierzę, że ten blog nie upadnie. Pamiętajmy, że jest teraz nabór na autorów c;
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.