poniedziałek, 12 grudnia 2016

Pomocna Olka #3

Siemka 8))
Co tam u was? Ja dziś miałam egzaminy XD Ale tylko z fletu się odbył. Czemu? :P Bo jak szłam już pod salę to zemdlałam, spadłam ze schodów i głowę rozbiłam XD Jutro wychodzę ze szpitala ;p 
Ale za raz jak ja dodaje ten post? Otóż ja mam takie np moje filmy na tel i wstawiam na YT 8) Czyli takie zapasowe materiały w takich przypadkach :P

Spoko. Jedna osoba pytała się jak robię te ,,pozy'' na miniaturkach czy profilówkach. Jest na to prosty patent :) 

1. Stajemy na czarnej podłodze.
2. Przybliżamy do 200% ekran.
3. Kiedy nasza postać robi pozę to robimy Screena :)
4. Wklejamy w Paint, i wycinamy awatarkę.
Później tylko wklejamy np w pixrl i gotowe :) Mam nadzieję że pomogłam :3
/Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.