sobota, 24 grudnia 2016

Magia 艢wi膮t 馃槏馃尣

Siemanko :D
Dzi艣 jest bardzo szczeg贸lny dzie艅- 24 Grudnia czyli Wigilia :) 
Tego dnia wiele ludzi przyje偶d偶a z dalekich zak膮tk贸w 艣wiata 偶eby tego szczeg贸lnego dnia usi膮艣膰 wsp贸lnie przy stole i podzieli膰 si臋 Op艂atkiem ^^ Na stole widnieje 12 potraw w kt贸re nasi bliscy w艂o偶yli wiele serca 馃尫 Ten dzie艅 jest te偶 wielkim dniem dla najm艂odszych 馃槃馃槃 Czekaj膮 na prezenty kt贸re podrzuca im gwiazdor 馃槉 Hihi 馃挄 Chyba WY ju偶 nie wierzycie w miko艂aja? No ja my艣l臋 chocia偶 im d艂u偶ej si臋 wierzy tym d艂u偶ej trwa takie ,,dzieci艅stwo 艣wi膮teczne.'' Ja osobi艣cie wyczekuj臋 Kevina samego w domu :D Mimo 偶e ogl膮da艂am go z 100 razy mi si臋 to nie znudzi 馃槏 Co roku tak偶e chodz臋 z rodzin膮 na Pasterk臋 i tam czytam Ewangeli臋. Kiedy jest kazanie przysypiam xD Bo co roku wstaje o 4 we Wigili臋. P贸藕niej si臋 musz臋 roz艣piewa膰 moim niziutkim g艂osikiem ^.^ (Jestem najni偶szym z g艂os贸w 偶e艅skich) I po Pasterce spa膰 xD
Tak jest prawie co roku :D
Co dostali艣cie na 艢wi臋ta?馃尣 Ja dosta艂am: do艂adowanie do gry (100 z艂otych 馃槏,) buty led, 2 pary spodni, chomiczka i ton臋 s艂odyczy *.* Oczywi艣cie wszyscy po kolacji wo艂aj膮: Ola prezenty! Ola cho膰 tu! A m贸j brat: Ola do nogi a ja zapatrzona w 艣wieczk臋 jak w obrazek xD Kocham zapala膰 艣wieczki tylko p贸藕niej jestem ca艂a w wosku ;p 
Ehh. Na grupie fejmy szpanuj膮 tymi IP ;-; Uwa偶am 偶e to jest wywy偶szanie si臋 bo nie ka偶dego sta膰 na taki telefon. Jest to po prostu chamskie ;-;

A Wy macie jakie艣 zwyczaje? A tak w og贸le co dostali艣cie? Piszcie w komach馃尣
Ja ju偶 si臋 z Wami 偶egnam bo id臋 jeszcze sobie zdj臋cia robi膰 xD
 
/Ola
Ps. Przed 00 wyczekujcie na grupie specja艂u *.*

3 komentarze:

  1. Ja jjem pierogi bez farszu i dobrze mi z tym. Hahahah

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Brzmi smacznie xDD Jad艂am/pi艂am: barszcz z uszkami, 艣ledzie w 艣mietanie z ziemniakami, pierogi z kapust膮 i grzybami, kompot z suszu, karp sma偶ony, karp w galarecie, sa艂atka jarzynowa, sernik, makowiec, piernik i oczywi艣cie mandarynki.
      Natomiast pod choink臋 dosta艂am jedynie ptasie mleczko (jak co roku) xdd To, co chcia艂am, dosta艂am 6 grudnia c;
      /Artemida

      Usu艅
  2. Ja sporzywam g艂贸wnie zup臋 z grzybk贸w XDD
    //Karim

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.