poniedziałek, 12 grudnia 2016

CHOROBA?MOJA CHOROBA.PRZERYWAM MILCZENIE!/sandra awataria

Witam, dzisiaj w szkole, a raczej rano już czułam się fatalnie, na 2 lekcji juz nie mogłam i poszłam do higienistki, moja mama zabrała mnie do domu, a po godzinie pojechałyśmy do szpitala, i lekarze mnie zbadali, wysłali wyniki w trybie natchmiastowym. I okazało się, że Mam niedoczylność żylną i serce nie pracuje tak jak powinno, mam 2 kroplówkę już.


Nie żalę się, nie chce waszej litości, chcę w końcu to powiedzieć.

Będę w szpitalu na pewno tydzień, nie będę dodawać postów, mam nadzieję, że nikt nie ma tego za złe. Tu mam tyle nauki, bo nauki mi nikt nie odpuści.Doskonale o tym wiem. Doskonale wiem że znowu was zawiodłam, nienawidzę siebie, miałam plany co do Youtube. Przepraszam...

Nie wiem czy wiecie, ale gdybym nie pojechała do szpitala to prawdopodobnie za dwa dni byłby mój pogrzeb, więc w sumie nie wiem co mam powiedzieć.


Dziękuję za wszystko♥ Do zobaczenia za tydzień/max dwa.
                                                                                                             /letmelove

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.