piątek, 30 grudnia 2016

Etap 2 - ukończony

Hej!
Dopiero co zaczął się etap 2, a ja już go ukończyłam. Zapewne wiele osób już ukończyło ten etap i zastanawia się, co dalej?
Już wam mówię, przynajmniej powiem to co wiem.
Gdy zrobimy tę super umiejętność wyskakuje nam taki komunikat, podobnie było z girlandą.
Potem w warsztatach ta super umiejętność jest zablokowana (kłódka), gdy wyjdziemy z warsztatu, to ta super umiejętność znika! Najprawdopodobniej będziemy mogli ją potem ulepszać.
Jak widzicie po ukończeniu etapu 2 możemy wymieniać w dalszym ciągu śnieżynki na prezenty.
Teraz taka ciekawostka:
Jeżeli wymienicie śniezynki na prezent, to nie odejmują się one z ogólnie zebranych śniezynek ( 36/ 50 000). Czyli, że wszystkie śnieżynki się liczą!

Na etap 3 musimy czekać aż tydzień.

Ciekawostka numer dwa:
Teraz, gdy rzucamy się śniegiem na ulicy to otrzymujemy śnieżynki!

Pomocna dłoń:
Aby zdobyć iskry musicie przegrywać, a nie wygrywać!
Najszybszym sposobem jest przegrana w walce na poduszki.
Do zrobienia super umiejętności będzie (u większości) potrzebne zrobienie ponad 30G (3 konta) lub zbieranie surowców...

To tyle ile wiem na ten temat, wyczekujmy etapu trzeciego!
~Emilka


8 komentarzy:

  1. Ja wogóle nie zrobiłam pierwszego etapu. Ile zajeło Ci robienie tego?

    ~ Cara

    OdpowiedzUsuń
  2. Też to zauważyłam, że trzeba przegrywać. Trochę dziwne, ale okay :D Natomiast nie wpadłabym na to, że walka na poduszki też się liczy do tego c;
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jak przegrasz to w formie pocieszenia? ;)

      Usuń
  3. Ja mam dopiero 22 iskierki... Coraz mniej energii. To jest takie marnoctwo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku dzięki nie wiedziałam, że teraz rzucając się sniezynkami doste się śnieżynki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje! Bardzo mi pomogłaś nie bardzo wiedziałam o co chodzi w tym etapie ale już wiem i dziś ukończyłam 2 etap!

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.