piątek, 16 grudnia 2016

PIĄTEK - POWRÓT


Cara wraca po dwóch dniach nieobecności.



Piątek!
Witam was w nowej serii która będzie odbywała się w PIĄTEK!
Jak wiecie na awatarii rozpoczeła się zima.. i święta.
Byłam na wycieczce w Warszawie, i było super. Chociaż w Warszawie byłam dziesięć razy, i tak jest fajnie.
Skończyłam z Vlogmasami bo uważam że Olka [chyba xdd] je prowadzi lepiej. 


Wiem że czekacie na Angel Christmas ale dzisiaj napisze wam trzy części! Uwierzcie mi że nauka też się liczy - wogóle jakie macie oceny? Ja jestem kujonką, ale nie z matmy okej?
Będziecie mieli pasek? Ja może..

Dobra taki krótki post - ale idę pisać


Baj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.