piątek, 16 grudnia 2016

Święta? Oczywiście!

Elo 8)
Dziś (a tak dokładnie to wczoraj xD) dodali różne rzeczy na awatarii! Domyślacie się? Są to rzeczy z okazji zbliżających się świąt :) Czy coś się zmieniło? Coś nowego? Wszystko za chwilkę!

Zacznijmy od tego że kiedy włączyłam awatarię to wyskoczył mi komunikat
Wiedziałam że to dobrze wróży :3 Takie przeceny są tylko zimą bądź latem (po sezonie.) Po tej niespodziance weszłam w zadania. 
Wyświetliło mi się zadanie którego nigdy nie widziałam. Trzeba (w moim przypadku) ulepić 2 bałwany. Nagrodą są 2 prezenty i 15 żetonów. 
Następnie zajrzałam do warsztatu w kategorię świąteczne.
Ujrzałam naszego bałwana XD Można także zrobić reniferka, kulę, pierniczka i czubek na choinkę ;) Ceny są standardowo powalające. Ja taką kulę mogę kupić za 181 G. 

W sklepach również zmiany. Dodali stroje. Te co roku.
W meblach również coroczne dodatki i ozdoby.
Sporo rzeczy za srebro. Coś idealnego dla mnie bo ja mam 120 tyś srebra xD
Od razu musiałam kupić kilka błyskotek *-* Oczywiście choinkę też :> 

Tak wygląda po remoncie :P
Dość fajnie xD

W różnych lokalizacjach też zawitał klimat zimowy :)

Ja już się z Wami żegnam ;* Mam jeszcze dziś wigilię w sQl Muzycznej :)

/Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.