czwartek, 22 grudnia 2016

Zapowiedź Eventu 2017 *-*

Siemka!
Jak tam u Was? Na pewno większość z Was miała dziś Wigilie Klasowe. Ja nie :c Dziś było w Sql mimo to fajnie xD Wszystkie lekcje to była zwała tylko nie z wychowawczynią :P Zacznijmy od tego że było 8 osób :d Na lekcji z wychowawczynią jedliśmy co zostało z Wigilii i oglądaliśmy Nelę- Małą reporterkę :) Po tej lekcji POLSKI! Mój ukochany polski z moją ukochaną Panią :D 
Aż chce się chodzić do szkoły 8) Usiadłam w 1 ławce tam gdzie się działo. Kiedy lekcja się kończyła kolega postawił sok i kazał mi przybić piątkę. To było specjalnie ;-; Kiedy przybiłam mu to wylałam sok i biegałam od piętra do piętra z mopem xD Następnie na angielskim byliśmy w świetlicy. Mój kolega (ten co przez niego rozlałam sok xD) butelką gniótł wszystkie herbatniki i śpiewał ,,My Słowianie..'' xD Później dolaliśmy wody i serwetka przemokła czyli się jakby urwała xD Spadło na talerz. I tak robiliśmy pierniczki ✌✌ Później mój kolega zabrał pluszaka a moja koleżanka: Proszę Pani! Filip wali konia xD W ten sposób doczekaliśmy się historii ;-; Miał być sprawdzian ale go nie było :D Gadaliśmy i się śmialiśmy. 

O jejciu! Ja się tak rozpisałam nie na temat że masakra xD Ale przechodząc do posta ;p 
Dziś weszłam na YT i zobaczyłam co nowego. Jeden z Tureckich YouTuberów nagrał zapowiedział Event Zimowy *.* W sensie zdjęcia z Oficjalnej Strony. Znając życie Ruskie serwery będą miały pierwsze to ;p No cóż... Taka kolej rzeczy. Podejrzenia odnoszą się do Eventu z bodajże 2013 (?) kiedy można było wygrać fajny strój i dostać pokój ;) Fajne co nie? Pokój była za free :3 

W tym roku na 90% będzie to samo ;p 

Mi się pomysł mega podoba, nie wiem jak Wam! :3 

Ja się żegnam z wami :D 

Do jutra! <3

/Ola

5 komentarzy:

  1. Ja dziś miałam wigilię klasową :)
    Było mega fajnie. Oprócz tradycyjnych potraw - czyli barszczu i ryby, mieliśmy mnóstwo przekąsek, typu paluszki, precelki, czekoladki i inne słodkości. Dodatkowo wigilia była połączona z 6 grudnia :D Na lekcji wych losowaliśmy karteczki, komu kupujemy prezenty, takie upominki za 20-30zł. Ja wylosowałam moją koleżankę, natomiast dostałam pluszowego misia i mnóstwo słodyczy :D Oczywiście łamaliśmy się opłatkiem, śpiewaliśmy kolędy, o ile można nazwać to śpiewaniem, bo my krzyczeliśmy na całą szkołę :D
    I miałam dziś mega fajną sytuację. Jest w mojej klasie jeden taki chłopak, który mi się podoba. No i wydaje mi się, że ja mu też się podobam, bo często na mnie się patrzy XD Wiem, wiem, głupie... Dosyć często gadamy np na przerwach, ale on chyba traktuje mnie po prostu jako przyjaciółkę. Dzisiaj na wigilii się cały czas do niego uśmiechałam :) Potem jak łamaliśmy się opłatkiem, to też się do mnie mega dużo uśmiechał i... przytulił mnie! WOW! Po prostu cały dzień o tym myślę! Ale nie był jedynym chłopakiem, który mnie przytulił. Jeszcze jeden mój kolega, którego bardzo lubię, ale jest on po prostu świetnym kumplem, jak składał mi życzenia, powiedział: "I nigdy się nie zmieniaj, bo jesteś świetna" i też mnie przytulił :) Co za dzień... Wiem, że nie na temat, ale musiałam to komuś napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jprdl napisalam, ze nie bedzie to samo i nawet tego nie opublikoeali zalosne

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.