poniedziałek, 5 grudnia 2016

Co powinno się zmienić na awatarii ?

Hejka! :)
Od razu mówię, że jutro niestety nie będzie żadnego posta z mojej strony, iż jadę na 
mikołajki klasowe.
Co do posta to dzisiaj jak już po tytule widać, przychodzę do Was z postem
''Co powinno się zmienić na awatarii ?''
* Jest to moje zdanie.
Pierwszą rzeczą którą powinni zmienić jest to..
Bany za nic.
Przykład:
Gdy napiszemy na awatarii np. XD
dostajemy bana na 30 minut. 
( No ja dostałam nie wiem jak wy. )
Drugą rzeczą jest to...
Nie dodawanie niektórych ciuchów.
Przykład:
Dawno temu dodali na awatarii na Facebooku, jak  i na ruskiej nowe
dwa stroje, a u nas do tej pory ich nie ma.
Trzecią rzeczą są tą...
Lagi!
Przykład:
Wchodząc do sklepu i robiąc komplet wywala nas z gry.
Gdy w pokoju jest więcej, niż 10 osób nie
możemy podejść do celu, ponieważ wszystko się zacina i musimy odświeżać.
Czwartą rzeczą są..
Ceny goldów ( G ).
Ceny są po prostu kosmiczne!
To na tyle w tym poście jak na dziś, i jeszcze raz mówię, że jest to 
moje zdanie.
We wczorajszym poście zapomniałam dodać cytatu, więc zrobię to dziś.
''Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo, co ci się trafi.''
Do zobaczenia, 
cześć!
~Daisy 😂


5 komentarzy:

  1. Ja tam nie mam lagów, ale jak grałam na Explorerze to szkoda gadać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo rzadko lagi. Może dlatego, że gram na Mozilli Natomiast zgadam się z cenami Goldów... Wywalone w kosmos -.-
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.