niedziela, 11 grudnia 2016

Miłość ale czy aby na pewno?

Elo 8))
Dziś już chyba 3 post :D Za chwilkę też film na kanale.
Jednak to nie temat posta :P
W tym poście chce poruszyć temat wykorzystywania na awatarii. Chodzi o takie teksty na przykład: Kochanie dasz mi 100 g a następnego dnia nikogo nie ma w bliskich ;-;
Dlatego jak ja dawałam Goldy to mniej niż 30.
Dużo osób też leci na to że druga osoba ma Vipa. Liczy ta osoba że druga połowa odda jej swojego lub jeżeli jest bogata kupi jej.
Teraz komunikat do wszystkich:

NIE MOŻNA ODDAĆ KOMUŚ SWOJEGO VIPA!

Nie można i już. 

Ostatnio na swoim drugim koncie (Karma z AoY) zaczęłam grać. Kupiłam tam Vipa z promocji- 30 G, 3000 tyś srebra i vip na 3 dni (do tego miałam vip z czarnego piątku ^^) Ponieważ już dość ładnie wyglądała awatarka postanowiłam jej znaleźć drugą połowę ;) Szukałam dość długo aż spotkałam niejakiego Czarka. Nasza rozmowa przebiegała tak:
O: Siemka
Cz: Elo szukasz kogoś?
O:Tak a chcesz nim być?
Cz: A będziesz mi dawać przynajmniej raz w tygodniu 90 G (kpiny se urządzał -.-)
O: Tak :) (Moje kłamstwo XDD)
Cz:Okej
O:To jak? XDD
Cz:Daj Vipa. Jak chcesz
O;Nie mogę dać mojego ://
Cz: Czm?
O: Nw mogę tylko Ci kupić
Cz: To kup
O:Nie mam G
Cz: To zdobądź ;-;
Wywaliłam go i po sprawie -,- W miłości nie chodzi tylko o klejnoty i złoto. Chodzi o to uczucie...

/Ola

4 komentarze:

  1. Ponad 80% chłopaków w awatarii na nk i na facebooku chce tylko bogate laski, dużo G, Srebra.. Tak to bywa. ,,Prawdziwa miłość nie opiera się na bogactwie'' ~ Cara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam taką dziewczynę która miała duże wymagania co do chłopaka:
      Miły
      Bogaty
      Dużo ciuchów
      Ma fajnych znajomych
      Da mi vipa
      Da mi przynajmniej 100 g tygodniowo
      Ma super dom
      Ubiera się za g
      W miłości chodzi o uczucie a nie pieniądze i zgadzam się z Twoim cytatem :)
      Pozdrawiam
      /Ola

      Usuń
  2. Także się zgadzam ja tak nie robię lecz mi tak robią za to dziewczyny nwm czm ale miałem taką sytuację:
    Dziewczyna (Żona) chciała ze mną zerwać więc się spytała mnie o miejscowość ja jej nie dałem bo nie można podawać swoich danych a ona do mnie z słowami: Jak mi nie dasz miejscowości zerwie no i tak zrobiła a każdemu narzekała że to moja wina i wgl jak se przypomne co ona ze mną robiła to aż... Ona już wcześniej miała uplanowane jak to zrobić miała tą rozmowę w głowie :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość chłopaków leci na awce tylko na goldy,lvl i wygląd.
    //Karin

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.