czwartek, 29 grudnia 2016

Aktualizacja Rankingu Youtuberów :)

Dzisiaj wreszcie nadszedł czas na aktualizację rankingu w zakładce ''Ranking Youtuberów''!
Nie powiem - zaszło wiele zmian!
Spójrzmy na poprzedni ranking:

Szczerze to zmieniło się tylko pod podium, ponieważ doszło dużo nowych osób, które (moim zdaniem) są aktywne na YouTube.
Na górze zmieniło się KILKA LICZB, obrazki i trochę nazw, ale w sumie to cały czas te same osoby!
Zaczynając od podium...
Liczby subskrypcji baaardzo wzrosły, jak widzicie mój kanał zmienił nazwę z EmiRuda MCA, na EmiRudaMCa AwatariaTV. U Lily zmieniła się liczba subskrypcji i zdjęcie profilowe, tak samo u Sandry i u mnie. :D
To może przejdziemy dalej! Teraz pod podium:
W poprzednim rankingu zorientowałam się, że zapomniałam o jednej osóbce jaką jest •JulciX• Awataria, dawniej DoNotLoved Awa - przepraszam! :(
Teraz wszystko wróciło do normy, myślę że powyżej przedstawione kanały są na tyle aktywne, aby umieścić je w rankingu.
Bardzo dużo się zmieniło, tak szczerze to wszystko - zarówno liczba subskrypcji, jak i nazwy kanałów (niektóre) oraz zdjęcia profilowe!
No więc, to jest ranking na chwilę obecną - następna aktualizacja nastąpi już za miesiąc (może być z opóźnieniami...). Do zobaczenia!
~Emilka




3 komentarze:

  1. Mam nadzieję że nie długo ja się tu znajdę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, jestem tam :) Nie sądziłam, że do tego dojdzie :)) Pozdrawiam :) (PS Jestem NaNa ;) )

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.