sobota, 3 grudnia 2016

Administrator of the Year for Avataria Eyes YouTubers - ROZPOCZYNAMY PLEBISCYT!

Dobry wieczór moi kochani!
Na początku odniosę się do tych komentarzy:


Jak widzicie już 2 osoby upomniały się o plebiscyt na administratora roku dla bloga AOY (naszego)!
Oczywiście uznałam, że jest to rewelacyjny pomysł!
Dziękuję wam za te komentarze! :)

Oczywiście, zrobimy taki plebiscyt, a najlepsze jest to, że zaczynamy już dziś!
W prawym bocznym rogu pojawi się sonda! Będą tam imiona administratorek naszego bloga!
Najlepsza z administratorek otrzyma specjalną nagrodę, wyróznienie (w formie awansu, medalu), oczywiście ja, robiąc ten plebiscyt nie będę mogła brać udziału. :/

Plebiscyt będzie nosił dosyć nietypową nazwę:
Administrator of the Year for Avataria Eyes YouTubers

Myślę, że to odpowiednia nazwa dla plebiscytu!
Kandydatki poznacie już w naszej sondzie!
Zapraszam do udziału w głosowaniu!

Zaczynamy dziś, czyli 3 grudnia 2016, a kończymy dopiero 17 grudnia!
Każdy ma prawo do oddania głosu w sondzie!

Więc ja życzę wszystkim adminkom powodzenia!
Uwaga! W głosowaniu bierzecie pod uwagę starania, aktywność i zasługi adminek! Więc zastanówcie się 2 razy, zanim na którąś zagłosujecie! :D

Powodzenia!
~Emilka

8 komentarzy:

  1. Dziękuje za mój pomysł, moją faworytką jest na pewno osoba którą lubie )

    ~ Nathalie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi bo ja zadałam wam pytania w zakładce pytania o nas :)

      ~ Nathalie

      Usuń
  2. A gdzie sonda? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pasku bocznym. Jak jesteś na telefonie, to wyświetl wersję dla komputerów i na samym dole jest sonda.

      Usuń
  3. Avataria eyes youtubers? Super nazwa z tłumacza Google. Słowo "oczami" nie ma odpowiednika z języku angielskim, więc trzeba je zastąpić innym słowem, np. "według". Wtedy nazwa byłaby taka: Avataria by Youtubers i byłaby poprawna. Tak to jest jak się próbuje szpanować angielskim ale nie wychodzi ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę, nie jestem dobra z angielskiego. Następnym razem użyje polskiego odpowiednika.

      Co do końca twojej wypowiedzi, nie "szpanuje" językiem angielskim. Jest wyraźnie napisane, że nazwa jest NIETYPOWA, miałam na myśli to, że używałam do jej stworzenia tłumacza Google. 😏

      Usuń
  4. Zrobicie może konkurs na najładniejszy znaczek? Chodzi o takie coś co ma w tle np KCA? Te śnieżki itd?
    ~Maciula

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.