poniedziałek, 5 grudnia 2016

Co się stało z oknem gry? - Awataria

Witajcie...
Na tygodniu posty będą pojawiać się tak późno, bo ja dopiero w tych godzinach jestem w domu.
Jutro zaczynam przygodę z próbnymi egzaminami... już się boję, do tego będą na ocenę!
Przejdźmy więc do tematu posta.
Dziś włączając Awatarię zauważyłam coś dziwnego, bardzo mnie to zaniepokoiło.
Chodzi oczywiście o Awatarię na nk.pl, zrobiłam zrzuty ekranu:
Tutaj pomniejszyłam ekran do około 30%.
Jak widzicie okno gry jest całkowicie z lewej strony, a reszta to białe tło.
Z resztą, gdy wejdziecie na Awatarię to sami zobaczycie.

Tutaj już w powiększeniu 100%.
A więc, możliwe że jest to jakiś błąd lub administracja portalu nk.pl szykuje nowy wygląd!
Nawet w górnym pasku bocznym nie ma naszego zdjęcia profilowego, jak było zawsze.
Powiedzmy tyle: prawie wszystko się zmieniło. Moim zdaniem wygląda to fatalnie i mam nadzieję, że w krótkim odstępie czasu zostanie to naprawione.

A teraz zapraszam do dyskusjii na ten temat w komentarzach pod tym postem. :)
~Emilka

3 komentarze:

  1. Nic się nie bój, Emi- wiem, że dobrze ci pójdzie. A w kolejnych postach napisz,jak ci poszło! I faktycznie, to okno wygląda koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czm z anonima piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde jak wam działa awataria na google chrome jak jja usuwałam i instalowalam od nowa przeglądarkę, resetowalam, aktualizowalam i nadal mi nie działa :-(

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.