piątek, 9 marca 2018

Awataryjne cosplaye #1 - edycja bajkowa.

Witajcie!
Dzisiaj minęła już połowa mojego okresu próbnego, podczas którego napisałam tylko 2 posty. Postanowiłam, więc nadgonić grafik i zapoznać Was z nową, wymyśloną przeze mnie serią. Zapewne po tytule posta macie już pewne spekulacje dotyczące jego treści. Otóż, wpisy tego tematu będą polegały na odtwarzaniu przeze mnie na Awatarii, twarze znanych postaci. W dzisiejszej części - bajki. W każdym z postów będzie pojawiał się jeden cosplay. Mam co do niego pewne wątpliwości, no ale to nieistotne. Myślę, że możemy zaczynać! 

1. Merida z bajki Merida Waleczna reżyserii Mark'a Andrews'a oraz Brenda Chapman'a. Na pewno każdy z Was ją zna. Dziewczyna to rudowłosa księżniczka, która została zmuszona do zamążpójścia. By go uniknąć zwraca się do staruszki i za odpowiednią zapłatą prosi ją o pomoc. Nie mam zamiaru więcej spojlerować, zapraszam serdecznie do obejrzenia tej animacji, ponieważ jest warta uwagi. Tak prezentuje się przedstawiona wyżej księżniczka: 
To co wyróżnia Meridę, to na pewno piękne rude loki oraz krystalicznie czyste oczy. Wbrew pozorom nie przypomina innych dam. Zarówno z wyglądu, jak i z charakteru. Należy do buntowniczek. W sumie trochę podobna do mnie, nawiasem mówiąc. Dobra, zabieramy się za wybierania elementów do cosplaya! Nie bierzcie pod uwagę kolorów, bowiem będą one zmienione na końcu. 

Zacznijmy od wspomnianych wcześniej włosów. Przeglądając awataryjne looki od razu wpadła mi w oko ta czupryna: 
Teraz przyszedł czas na opisywane wyżej, krystaliczne oczy. Są charakterystycznie okrągłe, bez brwi. Te będą nadawały się najlepiej:
Dobra, paczadła i uczesanie już wybraliśmy. Brakuje jeszcze dwóch podstawowych elementów. Brwi i  ust. Jeśli chodzi o to pierwsze, to może być z tym problem, ponieważ żadne nie pasują. Ale ostatecznie wykorzystamy te:
Nie wolno nam zapomnieć również o ustach Meridy. Wyróżniają się one ładnym kształtem. Te pokazane niżej nadadzą się w sam raz! 

Podstawowe elementy już mamy. Szkoda, że nie możemy ustawić nosa. Pomijając ten fakt przyszedł czas na makijaż, który u rudowłosej jest praktycznie niewidoczny. W związku z tym wybieram tylko róż. 
Ach tak! Zapomnieliśmy rzecz jasna o odcieniu cery. U dziewczyny jest ona raczej jasna. Ta jest idealna:

Tak więc w swoim zapasie posiadamy już wszystkie elementy, które będą potrzebne do odtworzenia wspomnianej na początku posta księżniczki. Kolory zobaczycie już w całym, skończonym cosplay'u. A więc, awataryjna Merida Waleczna, prezentuje się następująco:
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dla porównania, oryginalna wersja: 
Moja ocena pracy: Powiem szczerze, że gdy już skończyłam, zaśmiałam się. Myślę, że udało mi się odwzorować księżniczkę, ale nie w stu procentach. No cóż, pomysł był, według mnie, fajny, ale wykonanie już mniej. Mimo to, jak na awataryjne funkcje w kreowaniu Awatara, wyszło fajnie. Cosplay wyszedł trochę jak taki noob, który dopiero uczy się grać. Mam nadzieję, że następnym razem wyjdzie lepiej! 
Wasza ocena pracy: Wy również możecie wyrazić swoją opinię na temat mojej przebieranki. Podoba Wam się? A może jest okropnie? Podzielcie się o tym w komentarzu, a na pewno przeczytam. Możecie również dać mi rady dotyczące przyszłej części ów serii. Oprócz tego, Waszym zadaniem będzie wytyczenie mi, kogo mam odtworzyć w kolejnym poście! Liczę na Waszą kreatywność.
Dziękuję za uwagę.
Kasiulek ♥




  • 17 komentarzy:

    1. Lubię cosplay'e! ♥
      Super seria. ♥♥♥

      OdpowiedzUsuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    3. ogułem to nawet podobne ale jakbys tak wyszla np na skwer na awie to by cie wysmiali

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No tak, zaznaczyłam to nawet pod koniec posta 😅. Dziękuję za opinię, super, że ci się podoba!

        Usuń
    4. Beznadziejny post ;)))))

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mógłbyś/mogłabyś uzasadnić swoją opinię? 🤗

        Usuń
    5. Jezu jaka ty jesteś do dupy to się w głowie nie mieści. Weź idź z tego bloga bo robisz niepotrzebny spam i zamęt, nikt Cię tu nie chce więc dowidzenia :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie rozumiem kto zaakceptował taki komentarz... W zasadach jasno napisane jest, że prosimy o niepisanie bezsensownych hejtów. A może to któraś z autorek? Pomijając ten fakt, proszę o uzasadnienie swojej opinii.

        Usuń
    6. Mogłaś dać te usta za 3g. Czemu dałaś takie brzydkie?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Może masz rację. Te, które wybrałam wydały mi się być odpowiednie. Następnym razem będzie lepiej! :D

        Usuń
    7. Bardzo fajna seria! Myślę, że awatarka jest bardzo podobna do Meridy. Lepiej nie dałoby się zrobić!♥
      /Oliwia

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Cieszę się, że Ci się podoba. Dziękuję za opinię! ♥

        Usuń
    8. Samoocena to cos innego niz ocena, powinnas to poprawic.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oceniam moją pracę, czyli w pewnym sensie samą siebie. Pewności nie mam, dlatego zmienię to stwierdzenie na inne. Bo, rzecz jasna, jestem tylko człowiekiem. Dzięki za radę! ♥

        Usuń

    Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
    Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

    1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
    2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
    3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
    4. Nie reklamuj się w komentarzu.