piątek, 9 marca 2018

Pierwszy post Upartej na AKI

Hej, czołem wszystkim! Pewnie się zastanawiacie: Co ja tu robię? Otóż jestem nową redaktorką (na razie na okresie próbnym)  na blogu AKI. Może mnie znacie, choć kojarzycie, a niektórzy pewnie nie znają. Dlatego opiszę siebie w miarę krótko.
 Zacznijmy od podstawowych informacji.
Mam na imię Natalia, urodziłam się 8 stycznia 2004 roku, więc mam już 14 lat (stara ze mnie dupa). Zainteresowań nie będę wymieniać, bo raczej mało kogo to obchodzi. Jest to stare, nie modne i w kieszeni nie wygodne. Bystra to ja zbytnio nie jestem. Jestem również śmieszkiem, szczera do bólu i moja najgorsza cecha...... zmienna.
Teraz przejdźmy do wiadomości ze świata awatarii.

 Na awatarii mam nick Uparta. Dlaczego akurat taki nick? To wyszło przypadkiem. Po prostu na jakimś blogu parę dobrych lat temu ( chyba 5 lat temu) szukałam ciekawej nazwy i natrafiłam się na ten. Od razu mi się spodobał i pozostał do teraz. W awatarię gram od 2012r. na NK, a na fb w ogóle nie gram.
Być może was zastanawia czy mam jakiekolwiek doświadczenie z blogowaniem itp. Zaskocze was. Nie mam dużego fachu w tej dziedzinie. Na początku swej małej kariery prowadziłam grupę o naszej ukochanej grze na Naszej Klasie KLIK. Była w czasach 2015/6 w miarę popularna, ale z biegiem miesięcy została zamknięta i zapomniana. Później założyłam bloga Tablica.pl - Awataria, który był nie wypałem i musiałam go usunąć. Również ostatnimi czasy utworzyłam kanał na YT KLIK. Dodałam jeden filmiki i po pewnym czasie doszłam do wniosku, że to nie dla mnie. A kolejnym doświadczeniem moim będzie blog AKI.
 Jak uda mi się przejść okres próbny to na pewno będziecie mogli spodziewać się z mojej strony wielu ciekawych serii i postów. Byłabym bardzo wdzięczna jakbyście napisali w komentarzach jakieś sugestie dotyczące mojego pisma w postach i czy sobie poradzę :)
                                                 Do zobaczenia !
/Uparta

13 komentarzy:

  1. "stara ze mnie dupa" - na takim blogu takie rzeczy pisać? Przecież tego bloga czytają też młodsi uczestnicy, a ty piszesz, że z ciebie stara dupa?! Dziecko drogie chyba nie zdajesz sobie sprawy na jakim blogu jesteś, ogarnij się ze słownictwem. Trochę kultury może? /TWOJA BABKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, rozumiem. Popełniłam błąd i postaram się grzeczniej wyrażać :)

      Usuń
  2. Super, że jesteś tu z nami! Nie przejmuj się hejtami, najlepiej abyś je olewała. Pamiętaj, że Awataria piszemy z dużej. Ponieważ to nazwa gry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!Pozdro i powodzenia :*
    Domyśl się kto to pisze. A.R

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana parówa jest tutaj ze mną na okresie próbnym! ♥♥♥ Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisze się max. trzy kropki, a nie sześć. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. 14 i stara dupe z ciebie? Japier.... co za dziecko

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.