sobota, 10 marca 2018

Awataryjne hejty #1

Witajcie! 馃槝
Dzisiaj, zapraszam Was na now膮, wymy艣lon膮 przeze mnie seri臋. B臋dzie ona polega艂a na wyra偶aniu przeze mnie i czytelnik贸w opini na temat znienawidzonych element贸w Awatarii, kt贸ra jak wszystko, ma swoje wady. Zdanie musi by膰 oczywi艣cie w pe艂ni uzasadnione. W pierwszej cz臋艣ci sama wybior臋 sobie elementy, kt贸re zhejtuj臋, ale w kolejnych to Wy b臋dziecie mi je dawa膰. Od razu uprzedzam, ocena b臋dzie wyra偶ona kulturalnie i bez nerw贸w. O to samo prosz臋 Was w komentarzach. Pami臋tajcie, i偶 Wy r贸wnie偶 mo偶ecie podzieli膰 si臋 swoim zdaniem. Zachowajcie dystans! Nie chce tutaj nikogo urazi膰, a wr臋cz przeciwnie. Bez przed艂u偶ania, zaczynamy!

Hejt, na eventow膮 fontann臋, kt贸ra pojawi艂a si臋 na awataryjnej ulicy w t臋 艣rod臋.
Przedstawiona wy偶ej, dekoracja Awatarii jest istotn膮 cz臋艣ci膮 nowo dodanego eventu. Gdy zbierzemy ju偶 odpowiedni膮 ilo艣膰 monet, przed wcze艣niejszym wybraniem 偶ycze艅, klikamy na ni膮, by odebra膰 nagrody. Mimo to, przez ni膮 ulica wbrew pozorom 艣wieci pustkami. A dlaczego? A dlatego, 偶e z racji na animacj臋 wodotrysku miejsce to, bardzo si臋 zacina. Dlatego, ludzie chc膮c oszcz臋dzi膰 sobie nerw贸w, nie id膮 tam. Zapewne wszystko powr贸ci do dawnej postaci za oko艂o dwa tygodnie, bo wtedy fontanna ma znikn膮膰 razem z eventem. A mo偶e ulica na zawsze pozostanie ju偶 pusta? Zobaczymy! Mimo to, wygl膮da ona cudownie z t膮 dekoracj膮. Gdyby, a偶 tak bardzo ona nie zacina艂a gry, ten hejt by nie istnia艂. A dla os贸b, kt贸re koniecznie chc膮 by膰 w owym miejscu, polecam zmniejszy膰 ustawienia grafiki na minimalne. Zmieni膮 one cho膰 w najmniejszym stopniu p艂ynno艣膰 gry. Lecimy dalej!

Hejt, na osoby, kt贸re "gwa艂c膮" wszystko i wszystkich. Czyli innymi s艂owy popisuj膮 si臋...
Zapewne nie raz spotkali艣cie si臋 z lud藕mi, kt贸rzy na wszelk膮 cen臋 chc膮, w 偶a艂osny, wed艂ug mnie, spos贸b zwr贸ci膰 na siebie uwag臋. Napastowanie Awatarii by艂o modne ju偶 bardzo dawno temu, wi臋c kochani cyrkowce, zapiszcie si臋 do cyrku. Oczywi艣cie, trzeba mie膰 do takich rzeczy dystans, ale bez przesady. To nie jest ani troch臋 艣mieszne, gdy znajdujesz si臋 w barze, a ty kto艣 przychodzi i si臋 popisuje. Nienawidz臋 takich zachowa艅, bo s膮 zwyczajnie 偶a艂osne. 

To tyle hejt贸w, je艣li chodzi o t膮 cz臋艣膰 nowej serii. Dajcie koniecznie zna膰 w komentarzu czy si臋 Wam podoba. Jak wiecie, uwielbiam czyta膰 Wasze opinie, zar贸wno te pozytywne jak i negatywne, poniewa偶 motywuj膮 mnie one do dalszej pracy. Ale pami臋tajcie by wyra偶a膰 je kulturalnie! Mam nadziej臋, 偶e nikogo nie urazi艂am tym drugim hejtem oraz, 偶e zachowali艣cie do niego dystans. Seria ma charakter lu藕ny, wi臋c spokojnie! 
Teraz przyszed艂 czas, aby艣cie to Wy skomentowali opisane przeze mnie wy偶ej hejty. Opr贸cz tego, napiszcie mi w komentarzach, co powinnam oceni膰 w nast臋pnym wpisie. 
Dzi臋kuj臋 za uwag臋! 
Kasiulek ♥

5 komentarzy:

  1. Uwa偶am 偶e seria fajna, ale skopiowa艂a艣 od Nikoli to "Hejka!" poniewa偶 ona od k膮d jest na blogu rozpoczyna swoje posty tym s艂owem.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. My艣l臋, 偶e nie jest to w 偶adnym stopniu plagiat. Mimo to, dla 艣wi臋tego spokoju zmieni臋 przywitanie. Dzi臋kuj臋 za opini臋.

      Usu艅
    2. Nie mam nic przeciwko 偶e Kasia przywita艂a si臋 w ten sam spos贸b jak ja to robi臋, ka偶dy ma prawo u偶ywa膰 takich s艂贸w jakie mu pasuj膮 dlatego nie musisz zmienia膰 przywitania, bo ja w 偶aden spos贸b "afery" Ci za to nie zrobi臋.
      /Nika ✡

      Usu艅
  2. Pierwszy raz spotka艂am si臋 z tego typu seri膮, uwa偶am 偶e wysz艂a Ci naprawd臋 艣wietnie i fajnie 偶e poruszasz takie tematy np. jak to 2 poniewa偶 mnie te偶 to bardzo denerwuj臋 gdy jaka艣 osoba do mnie podchodzi i no wiadomo co robi, osoba robi膮ca takie co艣 my艣li "mmm ale jestem super" a ka偶dy sobie pod nosem m贸wi "偶a艂osne" a ta osoba wygl膮da po prostu na niewychowan膮 i niekulturaln膮. Pozdrawiam
    /Nika ✡

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.