wtorek, 6 marca 2018

Zaległe? A może za niedługo nie? #2

Hejka! Z tej strony Nikola i dziś mam dla was post z serii której dość dawno nie było, z racji iż od jutra zaczynam rekolekcje a dziś byłam ostatni dzień w szkole mogę pozwolić sobie na pisanie więcej postów. Bez zbędnego przedłużania ja loguje się na rosyjską Awatarię a wy już pewnie widzicie zdjęcie pierwszej stylizacji, okej nie przedłużam. Zapraszam do czytania
Cena całego zestawu: 8000s  i  203g
Hahaha (nie zwracajcie uwagi na moją twarz na rosyjskiej Awatarii). Jak widzicie postać moim zdaniem jest ubrana świetnie i bardzo modnie, niestety nie zdobywałam dla was cen osobno tego zestawu ale macie cene całościowo. Omawiając wygląd przejdźmy chyba do najładniejszej rzeczy czyli spodni, moim zdaniem są świetnie, nie dość że są z wysokim stanem, mają modne dziury i modne podwinięcie spodni. Bluza moim zdaniem też jest cudowna i jest ona na styl takiej hiszpanki, jej kolor podoba mi się tak samo jak kolor spodni, nie mam się do czego przyczepić. Przechodząc do butów przypominają mi one te z projektanta za 10000s, nie zbyt podobają mi się te buty ale do niektórych stylizacji będą naprawdę super. Nie zapominając o dodatkach nie są najgorsze, modny chocker wygląda rewelacyjnie, co w kwestii kwiatków nie podobają mi się ale dla osób które bawią się na Awatarii w dzieci będą się naprawdę super nadawały. Uważam ten zestaw za naprawdę bardzo ładny i nie mam nic innego do powiedzenia, no po prostu mega! Ocena zestawu: 10/10
Cena całego zestawu: 2005s   i   158g
Następny zestaw który mi się bardzo bardzo podoba, jest on trochę w stylu tumblr jednak dziewczęcy no moim zdaniem jest ładny. Zacznijmy od tego co mi się najbardziej podoba czyli kurtka, przypomina ona teraz bardzo modną parkę i no moim zdaniem jest piękna. Następnie spodnie które również będą pasowały do osób bawiących się w dzieci na Awatarii, uważam je za naprawdę słodkie i w sumie ładne. Bluzka szczerze zbyt jej nie widać ale nie zbyt mi się podoba, tak samo jak pasek. Przejdźmy do butów które nie każdemu mogą się podobać ale na porę taką jesienno-zimową mogą fajnie wyglądać do stylizacji związanych z tą porą roki, uważam również że są ładne. Przejdę do dodatków czapka jest bardzo ładna i pasuje do niej ten oliwkowy kolor, moim zdaniem nie mam się do czego w niej przyczepić. Hmm kolczyki, szczerze? Są fajne, przełamują różne style i pasują do tej stylizacji. Uważam że ten zestaw jest naprawdę super i będzie pasował do noszenia go na jesień i mam nadzieję że dostaniemy go na wiosnę lub jesień. Ocena zestawu: 9/10

Okej kochani to tyle w tym poście, napiszcie swoje oceny tych stylizacji bo moim zdaniem są świetne i tylko czekam aż dostaniemy je na naszą Polską awatarię. Więc ja się z wami żegnam i "widzimy" się w następnym poście paa

/Nika


8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ta seria jest nudna. Może zaległe? Robisz tylko tutaj spam. Zawsze można pójść w zakładkę aktulizacje i zobaczyć co doszło w nowej aktulizacji. Pozdrawiam.

    /Mayor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacje nie są z Polskich stron tylko z Rosyjskich z czego nie każdy umie się logować na te strony dlatego może sobie zobaczyć w moim poście jakie stylizacje możliwe że dojdą do Polskiej Awatarii. Ciekawe w jaki sposób robię spam? Hmm.. Postem? No nie sądzę. Pozdrawiam :)
      /Nika

      Usuń
  2. Kijowa ta seria. I do każdej stylizacji się tak rozpisujesz... masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram następnym razem się aż tak nie rozpisywać. Pozdrawiam :)
      /Nika

      Usuń
    2. Chyba lepiej, żeby się rozpisywała, a nie żeli by pisała krótko. Ona wyraża swoją opinię, więc chyba ma prawo się trochę rozpisać...
      /Oliwia

      Usuń
  3. Seria jest nudna. Zakończ ją, lub swój okres próbny.

    /Mleczko kokosowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudy i jeszcze raz nudy! Może założysz bloga o tym jak być nudnym?

    /Czekoladowa Smietanka

    OdpowiedzUsuń
  5. ale te stylizacje sa piekne😍

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.