sobota, 30 listopada 2019

馃 Nowa redaktorka - Powitajcie Mnie - Oliwie 馃


Hejo Kochani!
Nie spodziewali艣cie si臋 mnie tutaj, prawda?
Je艣li mnie nie znacie, to si臋 艂adnie przedstawie.

Na poz贸r mog臋 si臋 wydawa膰 wredna lub po prostu 偶a艂osna (po zachowaniu na awatarii), ale tak nie jest. Jestem wra偶liw膮, troszcz膮c膮 si臋 osob膮 dla os贸b kt贸re znam. Interesuje si臋 grami o tematyce anime, mimo 偶e awataria takow膮 nie jest, to kocham w ni膮 gra膰. Mo偶na by膰 tym, kim chcesz by膰! Niestety, jestem bardzo chorowit膮 osob膮. Cz臋sto choruj臋, co uniemo偶liwia mi bardzo niekt贸re rzeczy. Chcia艂abym to zmieni膰. W przysz艂o艣ci chc臋 zosta膰 aktork膮 :)

A wi臋c, nasuwa si臋 pytanie...
Czy przestaje pisa膰 na sakurze?


Nie przestaje.

Na AKI b臋de pisa艂a w losowe dni tygodnia szkolnego, a Sakure zostawiam sobie na weekend. Nie chce porzuca膰 swojego g艂贸wnego bloga, nad kt贸rym 艣wietnie mi si臋 pracuje.

A wi臋c, to tyle. Witaj nowa Przygodo! Mam nadziej臋, 偶e b臋de tutaj pisa艂a ju偶 d艂ugi czas. Papa, Sakurki!

5 komentarzy:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.