sobota, 30 listopada 2019

馃挄 Powitanie 馃挄

Cze艣膰! Tutaj Klaudia z bloga MOA. Nie spodziewali艣cie si臋 mnie tutaj, prawda? Chcia艂am wspom贸c Juli臋 w pisaniu post贸w, poniewa偶 wiem, 偶e jest to skomplikowane w przypadku tak cz臋sto odwiedzanej strony. Dla tych, kt贸rzy mnie nie znaj膮, opowiem co艣 o sobie, moich zainteresowaniach i tak dalej.

Tak, jak ju偶 m贸wi艂am, mam na imi臋 Klaudia. Urodzi艂am si臋 2003 roku, 5 lipca. Uwielbiam grafik臋 komputerow膮, ucz臋 si臋 jej w szybkim tempie. Staram si臋, aby moje prace by艂y dok艂adne. W nag艂贸wki wk艂adam ca艂e swoje serce, czasem na nie po艣wi臋cam par臋 godzin. Mi艂uje ponadto kartk臋 i o艂贸wek. Mog臋 poprzez to wyra偶a膰 ca艂膮 siebie, wyszale膰 si臋, narysowa膰 w艂asne marzenia. Bardzo odpr臋偶aj膮ce. Mam tak偶e psa. Jest moj膮 bratni膮 dusz膮. Uwielbiam zakupy, ale to chyba  ka偶da dziewczyna lubi je.馃構 Czasem zachowuj臋 si臋 troch臋 nie rozgarni臋cie, ale zawsze staram si臋 naprawi膰 swoje b艂臋dy wtedy kiedy tylko to mo偶liwe. Mam wiele hobby, przer贸偶ne, gdybym mia艂a je wypisywa膰 zaj臋艂o by to bardzo du偶o miejsca. Opr贸cz tego, co napisa艂am, lubi臋 przechadza膰 si臋 po Awatarii i zawiera膰 nowe znajomo艣ci, przyja藕nie. Co b臋d臋 robi膰 na blogu? Na razie mam "okres pr贸bny". My艣l臋 偶e wymy艣l臋 ciekawe serie, AKI zyska nowych czytelnik贸w.



To wszystko znajduj臋 si臋 na MOA, ale napisz臋 jeszcze raz. 馃槉

Kontakt:

Poczta:
claudiaavataria345@gmail.com


Na wszelkie pytania zadane w moj膮 stron臋 odpowiem z wielk膮 ch臋ci膮. Dzi臋kuj臋 za przeczytanie posta. Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. "Chcia艂am wspom贸c Juli臋 w pisaniu post贸w, poniewa偶 wiem, 偶e jest to skomplikowane w przypadku tak cz臋sto odwiedzanej strony."
    Ojej chyba ju偶 nie tak cz臋sto..

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Chcia艂abym powiedzie膰, 偶e blog jest codziennie nawet 500 razy odwiedzany, wi臋c wy艣wietlenia rosn膮 w g贸r臋, a nie spadaj膮 :)

      Usu艅
    2. Czy ja wiem, skoro ty drogi Anonimie odwiedzi艂e艣 bloga, to dlaczego inni nie?

      Usu艅
  2. Zajmij si臋 swoim blogiem, bo jak zwykle nic tam nie piszesz. Tu b臋dzie to samo.

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.