środa, 25 kwietnia 2018

5 moich prac w tym miesiącu #2

Witam was! ♥
Pamiętacie moje stare prace? Czyli Barbie, jakaś bogaczka. Zmieniłam styl robienia moich prac, a więc są coraz lepsze. Nie rysuję już ubrań w programie rysunkowym, ponieważ nie mam dobrego sprzętu do tego. Na razie robię jakieś animacje, czyli zmiana koloru ubioru, itp.
W tym poście chciałabym Wam pokazać moje 5 najlepszych przeróbek w miesiącu kwiecień. Następny post pojawi się pod koniec maja. Zaczynajmy!

1. Przeróbka ubioru oraz nowe oczy

Na przeróbce widzimy, że króluje tutaj fiolet. Na początku była to czerwona suknia, ale coś mi się w niej nie podobało. Zaczęłam szperać i zmieniać kolory dodawać jakieś aksesoria i tak się to komponuje. Jak widzicie już nie rozmazuje całej twarzy, tylko róż który mi się strasznie nie podoba ponieważ jest jak jakaś wielka kropka. Na głowie mój avatar ma wianek z fioletowych kwiatków. Dodałam również białą biżuterię.

2. Animacja gimnastyczki
Animacja pokazuje jak gimnastyczka skacze w powietrzu. Trochę mi się w tej animacji nie podoba wystrój, ale już dałam sobie spokój z tym. Tutaj widzimy na początku kwietnia była robiona ta animacja. Te stare oczy i pomalowane usta, a jak Ty oceniasz tą animację?

3. Edit postaci Emilki

Na edit Emilki postanowiłam, że usunę napis z różowej bluzki, był to dobry pomysł. Z ciemnoniebieskich spodni zamieniłam kolor na ciemno-czarny, z narzuty która była czerwona  -pomalowałam ją na fiolet. Dodałam również nowe moje oczy oraz małą biżuterie.

4. Zmiana koloru sukni

Zmiana koloru sukni która była różowa, dodałam również piękną biżuterie oraz wianek. Dziewczyna z obrazku jest pewna siebie i nie boi się swojego wyglądu. Ma piękne, długie włosy. Lubi  o siebie dbać oraz lubi starodawną biżuterię.
5. Farbowane włosy

I ostateczną perełką jest, tam, tammm... Nastolatka z kolorowymi końcówkami! Szczerze nie myślałam, że z takiego taniego kompletu można coś ładnego zrobić. Z białej bluzki zniknął napis oraz skróciłam ją. Spódniczka dostała 4 nowych kolorów. Jest to jeden z najlepszych projektów z których jestem dumna.

Do zobaczenia!

20 komentarzy:

  1. za bardzo rozmazujesz włosy i twarz ! Jeszcze do tego fujjj nos jak nie umiesz przerabiac nosa to tego nie rob bo spuje efekt. A ta animacja gimnastyczki;x ona ma powykręcane nogi i do tego te uda wychodza z kieszeni szortów a powinny z nogawek :) i jeszcze to nie sa farbowane pasemka tylko końcówki.A na czwartym obrazku ma kreske na czole.Jak cos to nie hejt tylko rada ;)
    /zawodowy grafik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ja nie rozmazuje całej twarzy tylko jej róż. Nos jak dla mnie jest w porządku. A te kreski były aby nos był na środku, a nie gdzieś tam ;d

      Usuń
  2. O JA CIEEEEE AŻ MI SOWE WYSTRASZYŁAŚ I DO TEGO RAK UCIEKŁ Z GARNKA

    /SEXMASTERKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie spoko wykonanie, jednak jeżeli chcesz wstawiać takie przeróbki jak: Zmiana kolorów, twarzy to Okej, ale popracuj nad pozami.
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  4. Tematem przewodnim było działanie odpadów radioaktywnych?

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie są te twarze, no sorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej niż oststnio, ale nadal słabo. Dla mnie najwyżej możesz przerabiać oczy (z twarzy), bo ten nos i reszta...

    OdpowiedzUsuń
  7. oczy wyszły ładnie chodzi tylko o kolor same zierenice (wydostają się po za oczy jak żółtko z jajka) nos radziła bym zostawić tak samo róż bo to nie wychodzi ale dobrze że się tym interesujesz .
    Ale moja porada jeśli zrobiłaś tą prace spójż na nią i szczerze sobie powiedz czy ci sie podoba a potem dodaj . A po za tym widać po tobie potencjał że to lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tą poradną lekcje! Miło mnie, że tak dobra i zdolna malarka jak ty coś u mnie nie poprawiasz. Wezmę się za garść i na pewno pooglądam twoje pracę, a może coś się naucze ;D.

      Usuń
    2. Bekaa xDD hahahha "Miło mnie, że tak dobra i zdolna malarka..." XDD jezu nie moge xDD

      Usuń
    3. O jejku tylko się nie posikaj. Valide na prawdę umie dobrze przerobić i narysować więc dlaczego mam ją nie nazywać zdolną osobą?

      Usuń
    4. Miło mi* mam jej nie nazywać* błagam ta składnia zdań to porażka.

      Usuń
  8. Jeśli chodzi o 1 projekt to suknia Ok,ale twarz oraz opaska to dramat,2 praca animacja nawet spoko,ale twarz jest dramatem jak powyższej oceny,3 tu wszystko zepsułaś,jedyne co wygląda dobrze to animacja,4 jedynie co mi się podoba to naszyjnik,bransoletka i suknia reszta to ble,5 najjjbaaardziej piękny projekt, włosy mega oraz bluzka,spódnica,ale twarz to ble.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaakceptuj mój komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za ten komentarz! Już wiem co robię źle, i na pewno to zmienię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer 2: Ten moment, gdy noga ci wychodzi z tyłka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje prace nie są złe, ale zauważyłam, że poszłaś w schemat. Powinnaś spróbować sama narysować nos, a nie dodawać dwie kreski i rozmazywać (tak wiem, że też kiedyś tak robiłam). Proponuję korzystania z "tutoriali", jak będziesz miała problem ze znalezieniem to napisz do mnie. Oczy (według mnie) są dobrze robione, ale w ostatniej przeróbce trochę rozmazał ci się cień. W czwartym obrazku próbowałaś zaznaczyć kości policzkowe (chyba, że mi się tylko tak wydaje) zaczęłaś w dobrym miejscu, ale linia powinna tworzyć półokrąg (tu polecam korzystania z zdjęcia referencyjnego). Co do firebird (animacji gimnastyczki) przy robieniu tej akrobacji gimnastyczka powinna pochylać się lekko w tył, a jej nogi powinny poruszać się wraz z spodenkami (w tym celu proponuję korzystanie z ABC gimnastyki albo studium zgięć materiału). /Wylie xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja malareczko, ja ci dam rade.KUP SOBIE SLOWNIK XD

    OdpowiedzUsuń
  14. A I jeszczee dusze sie jak widze jak pouczasz innych, automatycznie dostaje autyzmu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.