środa, 11 kwietnia 2018

Rosyjskie to jednak nie polskie #1

Hejka! Dziś przychodzę do was z nową serią. Chciałabym dość szybko wyjaśnić moją nieobecność. Tak jak informowałam dziewczyny na konwersacji na facebooku przez dłuższy czas nie miałam weny. Moją nieobecność spowodowała również pogoda, ponieważ jak można zauważyć przez ostatnie dni jest bardzo ciepło co skłania mnie do wyjścia na rower itd... No ale to nie wszystko. Mój internet postanowił się zbuntować i Awataria potrafiła ładować mi się kilka godzin a i tak nie dochodziło do skutku czyli do uruchomienia gry. Nie chcę przedłużać dlatego zapraszam do wstępnego zapoznania z serią. Pewnie, jak każdy pytacie "O co będzie w niej chodziło?" Otóż już tłumaczę. Będę wam przedstawiała dwa pokoje graczy z rosyjskiej Awatarii i pokoje graczy z polskiej Awatarii. Następnie będę porównywać te pokoje czym się różnią itd... Oczywiście będę wystawiała również ocenę każdego pokoju indywidualnie. Bez przedłużania (chodź już to zrobiłam) zapraszam do serii!

Pokój rosyjskiego gracza

Zacznę od tego że w oczy razi mnie roślinność. Każdy ma swój styl. Jedni interesują się modą a drudzy przyrodą. Pokój jest kompletnie w nie moim stylu, aczkolwiek podoba mi się ten pomysł z kwiatami, lecz dałabym je raczej na jakiś balkon czy taras jeśli ktoś ma taki pokój w grze ale w salonie jest to również super pomysł. Podoba mi się bardzo ta podłoga, choć nie wiem co ma oznaczać postawiona wieża przed drzwiami, ponieważ już przez nie nie przejdziemy. Ocena: 6/10

Pokój polskiego gracza

Skomentuję to dość szybko. Pokój mi się podoba. Jedyne co bym w nim zmieniła to chyba wymieniła dywan, choć niekoniecznie i zmyła graffiti. W pokoju podoba mi się połączenie paneli z cegłami na ścianie. Uważam również że pokój dopełnia jakże piękny kominek i znajdujący się obok niego zegar. Moim zdaniem pokój jest klasyczny a także ładny. Ocena: 8/10

Różnice znajdujące się między pokojami
U rosyjskiego gracza można zauważyć dużą różnicę w roślinności. Ta osoba ma jej bardzo dużo, choć ta z Polski niekoniecznie. W Polsce stawiają na klasykę i stonowane kolory natomiast w Rosji osoba postanowiła połączyć kremowe (nie do końca mam namyśli ten kolor) panele ze ścianą o kolorze brudnego różu co ze sobą nieco kontrastuję. W Polsce fotele są w dwóch kolorach chodź w takim samym kroju, aczkolwiek w rosyjskim salonie jest inaczej ponieważ ten gracz postanowił dać dwie identyczne sofy żeby to wyglądało estetycznie, choć ja uważam że pokombinowanie z kolorami i dać fotele innego koloru to był fajny pomysł i wyszedł na dobre. 
Wniosek: W tym poście gracze mieli nieco inny gust od siebie. Dwa pokoje były ładne chodź nie wiem czy osobie z polski spodobał się pokój graczki z Rosji i tak na odwrót. Dziś trafiliśmy na dwie osoby i każda z nieco innym gustem chodź pewnie obu graczom podobają się swoje pokoje ponieważ są zrobione według ich stylu.

Okej kochani to tyle w tym poście. Mam nadzieję że docenicie moje starania co do tego postu, ponieważ chciałam wynagrodzić wam moją nieobecność jakimś ciekawym i dość fajnym postem. Oczywiście co to za seria bez udziału widza, dlatego na dole zostawiam wam sonde w której to wy głosujecie który pokój podobał wam się bardziej. To na tyle w tym poście.
Miłego wieczoru/dnia!
/Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.