czwartek, 12 kwietnia 2018

Co? Nowość?! ♥ Po prostu przeczytaj ten post! ♥

Hej!
Przychodzę do was ze świetnym newsem. Otóż pewien youtuber opublikował na swoim kanale pewien ciekawy film. Sugeruje on w nim, że w kodach gry Awataria pojawiły się nowe przedmioty - mianowicie rzeczy od wizażysty. Udało mi się zdobyć zdjęcie nowości, które być może już wkrótce zostaną dodane. Co prawda fryzury są już wam znane, ale zaraz zaraz! Tutaj są cienie, usta i rysunki! Jak dla mnie - bomba!
Tak prezentuje się owe zdjęcie, możecie już wiedzieć z góry że gdy tylko pojawi się ta aktualizacja moja postać na pewno się zmieni. A wy skusicie się na zmiany? Mi bardzo podoba się kobieca fryzura z grzywką, nowe oczy i nawet brwi. Dodatkowo mamy rysunki - jest tu nawet blizna Harry'ego Pottera! Są piegi i pieprzyk na policzku, a także imitujący płacz rysunek. Jejku, te rzeczy wyglądają naprawdę słodko! Nie do końca mam pewność, czy to zapowiedź aktualizacji, czy może fake. A co wy myślicie na ten temat?! Czekam na wasze zdanie!
Do zobaczenia! ♥

9 komentarzy:

  1. Ale mega i te nowe brwi są świetne. nie mogę się doczekać już

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wspominałam - nic nie jest pewne, a możliwym jest to iż to zwykły fake.

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Tutaj są i cienie, i usta i rysunki!'' jak wymieniasz i postanowiłaś użyć ''i'' to przed tym nie daje się przecinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wyliczenie, więc przed drugim i trzecim "i" powinien być przecinek, poloniści za piątaka

      Usuń
    2. Powinno się dać przed drugim "i" przecinek, ponieważ ten spójnik jest użyty drugi raz w tej samej funkcji gramatycznej. Tutaj mały odnośnik:http://www.jezykowedylematy.pl/2010/12/emil-rucinski-kiedy-przed-i-trzeba-postawic-przecinek/ Polecam najpierw zapoznać się z tym tekstem. Pozdrawiam cieplutko love!!!!

      Usuń
  4. Zawsze te anomimy muszą się czepiać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czepiłam się, to była tylko ''rada''. Jak przeczyta mój komentarz to zapewne następnym razem tak nie zrobi :)

      Usuń
  5. Zbyt piękne, by mogło być prawdziwe hehe.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.