niedziela, 8 kwietnia 2018

Strój ''Smile'' - czy się opłaca? ♥

Hejka.
W dzisiejszym poście ocenię krótko cały strój z naszego najnowszego eventu, który niestety po mału dobiega końca. Zaczniemy od tego, że po zdobyciu odpowiedniej ilości śmiejących się buziek otrzymamy taki komunikat.
 A jak prezentuje się cały komplet? Ukazują to zdjęcia poniżej, a tak przy okazji pozdrawiam osóbkę która załapała się na zdjęciu i przyłączyła do mojego szczęścia (dziś dopiero zdobyłam strój!).



Komplet nosi nazwę Smile, czyli uśmiech.  Na pierwszy rzut oka prezentuje się całkiem fajnie i jest naprawdę kolorowy, przeważa tutaj kolor różowy i niebieski.
 Tak prezentuje się komplet, o dziwo daje naprawdę dużo punktów image'u! Najbardziej w komplecie urzekła mnie peruka, te kolory przypominają mi trochę gumę balonową (takie pierwsze skojarzenie), bardzo ładne połączenie. Na drugim miejscu stawiam bluzkę - bardzo mi się podoba ten motyw, a sama bluzka jest podobna do bluzki Freedom. Ciekawie wygląda ta żółta emotikonka z językiem.  Przejdźmy do spódnicy w której się po prostu zakochałam! Ten krój i kolor jest bardzo ładny i do tego te słodkie małe emotikonki. Perfecto! Następne są rajstopy - podobają mi się i na pewno będą częstym elementem moich stylizacji. Kolejną rzeczą jest plecak. I tutaj jestem zawiedziona, bo plecak zdobi bardziej tylnią niż przednią część postaci, a do tego kolor niezbyt pasuje do reszty. Nie mam o nim jakiegoś specjalnego zdania, ale myślę że nie będzie on często gościł na plecach postaci. Na koniec zostawiam najgorsze - czyli buty, które bardziej niż trampki przypominają... kozaki! Na prawdę Ci, którzy to tworzyli powinni sobie odpuścić tą górną część butów, bo to psuje całość. Jak dla mnie - kit. 
Ostatnią rzeczą jest nosek, który można zdobyć zanim zdobędzie się strój. Nie zaskoczył on mnie jakoś pozytywnie i też nie zakładam go. Mam o nim takie samo zdanie jak o butach. Na koniec pytanie: czy warto? Według mnie tak, chociażby dla tych dodatków i dlatego że strój jest unikatem! 
A co wy sądzicie o stroju? Chciałabym poczytać wasze opinie! Do dzieła! ♥


3 komentarze:

  1. Ja uważam, że się opłaca tymbardziej że dodatki są naprawdę warte uwagi. Masz rację - te buty to porażka. Zapomniałaś opisać spódnicy i napisać czy się opłaca. Czekam na edit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, mam pytanko. Grałam w tą grę w 2015 roku, ale dopiero teraz powróciłam i trochę nei ogarniam... Jak zacząć robić ten event? I w ogóle kiedy się kończy? Spodobał mi się ten komplet i chciałabym go zdobyć (gram na nk). Proszę o pomoc, z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event kończy się już w środę, więc śpiesz się!
      Musisz w warsztatach > świąteczne > tabliczka lub maska - musisz robić tabliczki i maski, tabliczki dają 4 uśmiechy, a maski dają aż 8 uśmiechów. Jednak wszystko ma swoją cenę, bo maski potrzebują więcej materiałów.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.