wtorek, 26 czerwca 2018

Nie wstydzę się pomagać- Zapisy!

Cześć!
Tak jak obiecałam postanowiłam po raz pierwszy w całej swojej karierze blogowej zrobić serię na zapisy. Będzie ona polegać na pomaganiu innym. Nie zabraknie również nagród, ale o tym w dalszej części posta.
Będzie ona polegać na wykonaniu jak najwięcej dobrych uczynków wobec innych graczy. Każdy uczynek należy screenować i wysłać mi na moje prywatne konto na Facebooku (*) (innego nie mam). Ewentualnie na e-mail : jmk190@interia.pl lub konto na naszej klasie, ale tam jednak rzadko zaglądam. Ilość osób w serii jest nieograniczona. Za Każdy dobry uczynek otrzymujemy 1 pkt. Kto nazbiera największą ilość punktów wygrywa. Seria będzie pojawiała się co tydzień w każdą sobote. Będę podsumowywała wtedy ile każdy z was nazbierał punktów. Jest to seria tzw. Bez terminu. Uczynki możecie robić kiedy chcecie czyli np.. w tydzien zarobicie 6 punktów, a za tydzień 0. To zależy od was. Seria będzie trwała dokładnie miesiąc. Czyli skoro startujemy 26 czerwca to 26 lipca zakończymy serię i ogłoszę wyniki. Myślę, że czas przejść do najważniejszej części serii czyli do nagród.
1 miejsce.- Status V.I.P na 10 Dni
2 miejsce.- Status V.I.P na 5 dni
3 miejsce- kosz róż, fontanna
Reszta, Wyróżnienie- Ramka

To na tyle


13 komentarzy:

  1. Ten blog już całkowicie umarł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Julka go prowadzi obecnie, a ja mam powiedzmy urlop do odwołania i pustki. W sumie już mi się nie chce grać w tą grę...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zjebany blog że na niego zaglądam by zobaczyć czy go usuneli .

    OdpowiedzUsuń
  4. blog miałbyć zamknięty do końca czerwca a jest już lipiec, nie będzie już postów ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ja nie mam Internetu na kompie pd dwóch miesięcy no i trudno się mówi.

      Usuń
  5. Dobra ja mam już w du*ie ten blog niegdyś zaglądałam tu codziennie, a teraz praktycznie w ogóle, sprawdziłam dzisiaj, bo chciałam sprawdzić czy faktycznie tak jak obiecywaliscie w lipcu już normalnie będziecię prowadzić, ale jak widać macie już po prostu wyj***ne N tego bloga i raz za czasu napiszecie jakiś post na siłę, żeby nie było, że nic nie piszecie,skoro Wam się znudziła gra to zamknijcie bloga i tyle, a no obiecujcie... totalna porażka, więc żegnam bo szkoda czasu marnować na tego bloga, który już nie istnieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamknij morde paszczuże przebrzydły spierdalaj .

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.