sobota, 10 marca 2018

Wygraj VIPA na 20 dni.

Witajcie!
Zostaje tutaj już na dłużej. Bardzo się cieszę ;). Postanowiłam, że zrobię wydarzenie (mini impreza) w której można wygrać wspomnianego w tytule VIPA. Od 18 do 20 będzie wydarzenie. O 19;40 będzie losowanie na osobę co zdobędzie VIP. A przed tym: gra w krzesełka, butelka oraz wiele, wiele fajnych zabaw. Będą również rundy gdzie można wygrać coś z sklepu. Myślę, że przybędziecie i będziemy razem to świętować.

PS. To nic nie kosztuje.
/Adidas Girl

16 komentarzy:

  1. Super! Kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko zabawy umiesz robić. Hah, widzę, że chcesz zrobic 'dobre' wrażenie robiąc takie coś. Ludzie wszystko zrobią, żeby się podlizać :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie podlizuje, ale jeśli ty tak myślisz... Właśnie szykuję nowe serie a dzisiaj jest impreza ponieważ się dostałam.

      Usuń
  3. Jprdl plz ;-; dlaczego ja przyjęliście? Nie widzicie jak ona psuje tego bloga? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęli mnie ponieważ zdałam okres próbny. Może dla ciebie moje posty są dziwne, ale np. przyszłe nowości na Awatarii, tylko ja znajduję. Nie widziałam na innych blogach.

      Usuń
    2. Znajdujesz? A raczej kopiujesz od rosyjskich, blogów, czy też Youtuberów. Więc nie pisz, że znajdujesz :)

      Usuń
  4. Jest post, nie powinno się imprezować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I gdzie ta impreza? ;')

    OdpowiedzUsuń
  6. To niezła impreza xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo ;3 ubaw po pachy xD

      Usuń
    2. Pozdro dla Ciebie osóbko, która piszesz sama te komentarze xDDDD Myślisz, że jak odczekasz 2 minuty to nikt się nie domyśli? Hahah patologia

      Usuń
    3. Impreza się odbyła, i było super.

      Usuń
    4. Było mega

      Usuń
    5. Komentarz z godziny 18:06 i 18:20 jest mój, ale ten z 18:18 juz nie ;)

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.