poniedziałek, 19 marca 2018

Dziwne bugi na Awatarii

Hejka!
Pewnie znacie dużo postów o bugach np. siedzenie w wannie czy coś, lecz dzisiaj przychodzę z czymś  trochę nietypowym. Bugi które się pojawiają, a my ich nie widzimy! Czy wy znajdujecie jakieś bugi w grze? Bardzo mi było miło jakbyście napisali w komentarzu.

1. Znikające włosy tancerki w telewizorze.

Na obrazku widzimy tańczącą tancerkę. Kiedy tańczy i się obraca, jakimś dziwnym cudem włosy jej  z drugiej strony znikają. Jest to śmieszny błąd i raczej nikt na niego nie zwraca uwagi, ale jednak jest. Jak dla mnie, to tylko błąd przy robieniu animacji. Każdemu to się zdarza ;).

2. Znikający strój kąpielowy.

Na obrazku widzimy (znowu) tańczącą awatarkę. Ubrana jest w czerwony strój kąpielowy. Gdy w obrocie jest, to widać jej trochę sylwetki. Bug znowu jest niezauważalny na normalne oko, ale jak się popatrzy dłużej, można zauważyć ten bug.Czy podczas robienia animacji, tak trudno jest dopracować mały szczegół? Tego to już ja sama nie wiem. 


3. Błąd w pisowni.
Zdjęcia niestety nie mam, ale kiedy się pytałam inne osoby, to jedna osoba mi powiedziała, że jest taki błąd, że jak osiągniemy maksymalny poziom w zawodach to zamiast napisane: Gratulacje! Udało ci się osiągnęłaś maksymalny poziom zawodu.  To w tym błędzie jest tak: Gratulacje! Udało ci się osiągnęła maksymalny poziom zawodu. Może to nie jest jakiś duży błąd, ale każdemu może się pomylić.

To tyle na dziś! Myślę, że wam się spodobało. Trudno było znaleźć jakiś nieznany bug. Czy znacie z tej trójki jakiś błąd? Napiszcie w komentarzu. :)
                                                             

/Sam Prestiż