czwartek, 29 marca 2018

Święto śmiechu! Awataria 2018

Dzień Dobry!
Zapewne się zastanawiacie, dlaczego nie było eventu w środę? Jeżeli oglądacie wiadomości, to wiecie, że w Rosji zapaliła się galeria handlowa. Bardzo dużo dzieci zmarło, aż 35. W środę był dzień żałoby oraz wolne. Dlatego się pojawił dzień później czyli w czwartek. No dobrze. Wchodząc w grę zobaczyliście powiadomienie o evencie. Jest to Święto śmiechu.

Co mamy robić aby zrobić event? Musimy tworzyć maski lub flagi. Maska daje  7 i 8 buziek, jest to robione losowo, a tabliczka daje 4 lub 5. To również jest losowo. Jeżeli chcemy komuś zrobić żart, to naciskamy na wybraną osobę i dajemy kawał. Wybieramy rzecz którą chcemy podarować wybranej osobie. 

A nagrody są następujące. Za 199 buziek dostajemy nos Smile, za 499 dostajemy strój Smile, a za 999 dostajemy tytuł Żartowniś. 

Możemy również zrobić zdjęcie z  żartobliwym krzakiem! Zdjęcie nas będzie kosztowało 5 klisz. Ustawienie awatara jest losowo wybierane.

Również znalazłam nowe rzeczy w psikusach. Bardzo mnie to zdziwiło, ponieważ kiedyś to było u nas. Znaczy piszczałkę dodali na urodziny Awatarii, a fajerwerki dodano na sylwestra. Nie pamiętam aby to było u nas teraz, a z  ubiegłą aktulizacją doszło to do nas.

Animacje do tego wyglądają tak:

Animacja z piszczałką nie wygląda zbytnio zachęcająco. Mogli zrobić tak, aby awatar to chociaż trzymał. Przepraszam, że fajerwerka  jest za kadrem, ale zbyt szybko poszła.

Z datą końca eventu jeszcze nie wiemy. Podobno ma się skończyć 12 kwietnia, ale jak chcemy udostępnić zdjęcie z krzakiem, to widzimy koniec święta. Jest to 4 kwietnia. Czy event będzie trwał tylko tydzień? Tego nie wiem.

To tyle na ten post. Event jest dla większości graczy bardzo prosty. Nie musimy wydawać bardzo, ale bardzo dużo G. Ja na ten event nawet 1 G nie wydałam.  Strój jest na prawdę śliczny tylko szkoda, że buty wyglądają jak kozaki na zimę.

/Sam Prestiż

12 komentarzy:

  1. za prosty ?dla ciebie moze tak ,dla mnie nie .nie mam tyle g co ty, jak doladowujesz ciagle g .. egoistka ja nie wiem czy zdaze w 2 tyg ten nosek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydawałam na niego nawet 1 g. Miałam potrzebne przybory do tego. I każdy do tego miał, a możesz zrobić sobie g i masz. Proste.

      Usuń
    2. Jak ktoś ma dużo materiałów w warsztacie bo zbierał to event cały zrobi, ja akurat mam 578 uśmiechow i ani 1 g nie dałam co prawda juz mi brakło ale i tak strój zdobyłam.

      Usuń
  2. https://szpitalawatarii.blogspot.com/
    Zapraszamm!
    /Nieznajoma xyz

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy maska nie daje przypadkiem 8 buziek? Pozdrawiam ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienili to teraz. Na początku dawała 5 :D

      Usuń
    2. Maska daje teraz 7 uśmiechów. Przed chwilą sprawdziłam xD

      Usuń
    3. To ile wreszcie XD zmieniając co godzinę ;-;

      Usuń
    4. tabliczka daje : 4 i 5
      a maska : 7 i 8
      losowo

      /Jacob

      Usuń
    5. To nie ma losowo. Zależy kto ma założoną maske/tabliczke. Jeśli ktoś juz to ma to dostajemy miej ;)

      Usuń
  4. A jeśli chodzi o czas trwania eventu, to jest to 2 tygodnie. Możemy to zauważyć na reklamie przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog coraz bardziej upada 6 osób na blogu a piąty pojawiają się raz na tydzień lub rzadziej...totalna porażka.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.