niedziela, 4 marca 2018

Zniszcz ten dziennik

Hej kochani, dziś mam dla was nową serię i zapraszam do czytania. Ogółem mam dużo serii niedokończonych których nie chce mi się kontynuować bo dużo pracy itd.. Ale no jak zaczęłam to skończę na 2 postach z tej serii? Raczej nie bo to byłoby słabe, dlatego w następnym poście dowiecie się o tym co postanowiłam, bez zbędnego przedłużania zapraszam do posta! Więc w tej serii będziemy wykonywać różne wyzwania i zadania które wy mi daliście lub które ja sama wymyśliłam, dlatego w komentarzach piszcie co chcielibyście żebym zrobiła a ja będę co post to realizować, bez długiej gadaniny zapraszam.

Okej więc tutaj mamy nasz dzienniczek, wejdźmy teraz na 1 stronę i uzupełnijmy dane na mój temat. 
Jak widzicie podpisałam się, nawet napisałam swój adres! :O (wbijajcie do mnie do domku haha). Teraz tak naprawdę przy stworzeniu tej strony nic się nie napracowałam ale przy znalezieniu jej na internecie to było coś! Niestety mam rozładowany telefon więc sama rady bym nie dała zrobić zdjęcia tej stronie, no bo czym? Więc teraz przejdźmy do 1 zadania.
Jak widzicie otrzymaliśmy zadanie żeby strona popłynęła, więc ja się zbieram do parku wrzucić stronę do stawu, czy może jednak plaża? Dobra, idziemy na plaże!
Haha, jak możecie zauważyć strona już sobie pływa, nie wiem czy widzicie ale już nie da się z niej kompletnie nic odczytać. Chciałabym też pozdrowić kolegę na leżaku nawet nie znam jego nicku ale no pozdrawiam! Jak możecie zauważyć zaliczyłam to zadanie. Jeżeli macie dla mnie jakieś zadania (do wykonania na Awatarii) podsyłajcie je na email: Nika13579@onet.pl pod treścią "Zadanie do AKI" a ja w następnym poście je wykonam, jeżeli nie umiecie robić strony z zadaniem napiszcie mi w komentarzu treść zadania i jak ma ono wyglądać a ja sama stworzę stronę i to wykonam. Oczywiście podpisujcie się pod swoimi zadaniami żebym miała kogo pozdrowić. Chciałam dodać że zdjęcia nie należą do mnie (oprócz tego co kartka płynęła) i wzięłam je z google :). To na tyle w tym poście i mam nadzieję że seria wam się podoba, na koniec macie malutką sondę. Papa!


/Nika

7 komentarzy:

  1. Debilna ta seria...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak uważa, jeśli moje posty Ci się nie podobają możesz iść poczytać posty Emilki, Ani czy nawet Julki. Nikt cię tu nie trzyma. Pozdrawiam :)
      /Nika

      Usuń
  2. Już się doczekać nie mogę aaaaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się doczekać nie mogę jak ją wywalą z bloga!! aaaaaaaaaa!

      Usuń
    2. Chciałaś mi dogryźć? Bo trochę Ci nie wyszło i szczerze ten tekst nie jest taki "cool" co myślałaś/eś pisząc go, tylko jest żałosny :)

      Usuń
  3. Myślę, że fajna seria, coś takiego innego ;) Czekam na więcej.
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zaraz dodaję posta z tej serii :D
      /Nika

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.