środa, 14 marca 2018

Dzień Świętego Patryka na Awatarii!

Witajcie!
Od razu na wstępie z całego serduszka przepraszam, że nie było z mojej strony ostatnio żadnego posta. Po prostu jest tydzień i trzeba chodzić do szkoły, uczyć się. Na szczęście dziś mamy taki luźny dzień i mam czas dodać pościka! Jeszcze nie przechodząc do tematu, chciałabym podziękować Emilce za to, że przyjęła mnie na tego cudownego bloga. Jestem na prawdę bardzo zachwycona i wzruszona. Mam nadzieję, że nie zawiodę właścicielki i was czytelników. Spokojnie, to już koniec tego w miarę długiego wstępu i pora przejść do środowej aktualizacji na Awatarii z okazji Dnia Świętego Patryka.
Otóż to święto dla każdego gracza jest bardzo dobrze znane, ponieważ obchodzimy je co roku. Twórcy gry przeważnie dodają to samo (teraz również to dodali), czyli:

Figurkę skrzata, którą musimy wykonać w warsztacie.

Zadanie dodatkowe, które polega na zrobieniu krasnala i postawieniu go w mieszkaniu oraz zaproszeniu znajomych (czyli musimy zrobić wydarzenie). Nagroda jest taka sobie, ale ujdzie.
Strój skrzata, którego nigdy nie brakuje podczas tego święta w grze.
I to wszystko co zostało dziś dodane! Myślałam, że się twórcy wykażą kreatywnością i dodadzą coś nowego, a nie kolejny rok z rzędu to samo. No ale cieszmy się, że chociaż i to jest.
Chciałabym poznać waszą  opinię na ten temat, więc piszcie komentarze.  
/Uparta

12 komentarzy:

  1. Witam. Troszke nie na miejscu moj komemtarz, ale mam nadzieje, ze nie jest to problem. Czy tylko ja mam problem z wejsciem do gry? Jak pojawia sie sie komunikat z gry Awatarua na stronie gameplant i trzeba nacisnac zielony przycisk "graj", strona nie przechodzi dalej, tylko ciagle sie odswieza. Czy tylko u mnie wsytepuje taki blad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie używam strony Gameplanet. Może jakieś prace techniczne?

      Usuń
    2. Ja sie loguje przez serwis nk, a i tak loguje moje konto przez GP, sprawdzalam inne konta dzialaja, jednak tych kont nie laduje przez Gp, czy mozna jakos to wylaczyc, by nie ladowalo przez Gp?

      Usuń
    3. Też tak mam na gameplanet...

      Usuń
  2. No nw. Ja nie gram w awke na stronie gameplant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A da sie wylaczyc granie na gameplanet? Mi sie samo kieruje na ta strone, dzialalo bez problemu, od dzis jakies utrudnienia, a nie chce stracic logowania. ;)

      Usuń
  3. Awataria włącza się przez GamePlanet tylko na starszych kontach, na tych nowszych już nie. Niestety nic na to nie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( czyli już nie odzyskamy kont?

      Usuń
    2. Musicie uzbroić się w cierpliwość. Admini na pewno coś na to zaradzą i problem sie rozwiąże. Spokojnie.

      Usuń
    3. Skorzystam z tej oferty :D Czekam na moje konciunio

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.