piątek, 4 sierpnia 2017

Co to są hacki?

Hej! Na pewno każdy z Was miał okazję usłyszeć o czymś takim jak hack do Awatarii (najczęściej na g, srebro i Vipa) lub do innej gry.  Najczęściej w tych hackach należy podać login i hasło do portalu, na którym gramy a następnie wybrać ilość przedmiotów, którą chcemy dostać na swoje konto.
Oto zdjęcie jednego z wielu hacków jakie istnieją. Widać, że jest pole na login, pole do wybrania srebra i złota. Większość osób nabiera się na takie rzeczy. Najczęściej są to młodsi gracze lub naiwni. Jednak wszystkie te hacki to tak naprawdę KeyLoggery. Wszystkie działają na podobnej zasadzie. Mianowicie gdy wpiszemy w te pola swój login i hasło oraz klikniemy przycisk typu: Start, Doładuj itp, to wtedy nasz login i hasło automatycznie wysyła się na emaila, który został wcześniej wpisany przez twórcę tego programu. 
Na końcu tego posta chciałabym napisać, że hejty na mnie nie działają i nie zniechęcają mnie do dalszego pisania.  Pozdrawiam! 
                                                                                                           Ola

19 komentarzy:

  1. Nudny, krótki post. To tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodziło mi oto żeby było krótko i zwięźle

      Usuń
    2. anonim ogarnij sie ;-; najpierw mówisz że za długi post a teraz za krótki to się zdecyduj jaki ma być ! -.- Ola nie przejmuj się jesteś fajna <3 /FanOli :)

      Usuń
    3. Skąd wiesz, że to ja? Masz jakiś dowód?

      Usuń
    4. Dobra anonim skończ bo to jest żałosne :|

      Usuń
    5. Fan Oli to ty Ola haha myślisz że nie wiemy widać żeto ty olaa z awci

      Usuń
    6. Gadasz że hejty na cb nie działają, tak? A z anonima wpisujesz brzydkie rzeczy

      Usuń
    7. To nie ja jestem Fanem Oli

      Usuń
    8. I nie wypisuje żadnych rzeczy z anonima

      Usuń
    9. To nie Ola :-: tylko się tak podpisałam bo chciałam anonim to anonimxD /fanOli.nie Ola

      Usuń
  2. Super post, krótki i na temat, teraz każdy wie, aby nie wierzyć w takie głupoty.
    /Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie oto mi chodziło żeby post zawierał potrzebne informacje, był krotki i zwięzły ;)

      Usuń
  3. Ja jak bylam mlodsza to zawsze ich szukalam ale balam się pobrac. I bardzo dobrze ze nie pobieralan bo bym pewnie teraz miala zawirusowany komputer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie prawie wszystkie hacki mają wirusy ;/ i do tego nie działają

      Usuń
  4. Wyjusuj tekst...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś się nie zapoznał z regulaminem. Trzeba wyjustować i podpis do storny prawej ma być pogrubiony

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.