wtorek, 29 sierpnia 2017

Wracam? Co mi odbiło?

Hejka!
Około 35 osób mogło przeczytać posta, który pojawił się około 15:50. Dotyczył on mojego odejścia z tego bloga. Jednak został on błyskawicznie usunięty. Dlaczego? Wszystko w tym poście...
1. Dlaczego to zrobiłam?
Wszyscy są świadomi, że za raz zacznie się rok szkolny. Idę teraz do 7 klasy podstawówki, a 4 muzycznej. I tu i tu dojdzie mi przedmiotów np:. fizyka, chemia, pianino, podstawy kształcenia słuchu itp. Poczułam się bez radna. Myślałam, że nie dam rady wszystkiego ogarnąć. Sama nie wiem czy dam do końca, ale Emilka mi otworzyła oczy. Przecież są weekendy, przecież można zaplanować posty, przecież ona ogarniała kanał na Youtube, 2 blogi i grupę będąc w 3 klasie gimnazjum. Przecież ona też nie będzie miała lekko- liceum. Zostawiłam ją w takiej chwili. Nie przemyślałam tego, że jej też będzie ciężko. Z resztą każdemu jest ciężko. 
2. Co mnie nakłoniło do powrotu?
Nie będę owijać w bawełnę- tęskniłam. Tęskniłam za zatwierdzaniem komentarzy, za wymyślaniem serii. Nie wiedziałam, że jak odejdę będę czuła pustkę w sercu. Chciało mi się płakać, myślałam sobie ''Coś ty narobiła, pusty dzbanie...'' Nie przemyślałam tego odejścia na spokojnie, tylko na spontanie.
3. Czy wrócę?
Mimo, że nie bloguję od 5 godzin to czuję jakbym tego nie robiła 10 lat. Szczerze gdyby nie Emi, nie zrozumiałabym, że to, że idę do 7 klasy nie oznacza, że muszę rezygnować z pasji. Mam nadzieję, że Emilka się nie obrazi, że zrobiłam dziś taki cyrk. Rozmawiała z nią i powiedziała, że mogę wrócić, za co bardzo serdecznie dziękuję 😻💖 Na dłuższą metę nie wytrzymałabym bez blogowania. Nawet na wakacjach pisałam posty w notatniku i co chwile wchodziłam na AKI. Obiecuję, że Was nie zawiodę. Na koniec taki obrazek w ramach przeprosin.
Dla zainteresowanych tło:

To na tyle. Mam nadzieję, że mnie się nie gniewacie. ''Wyczekujcie postów w swoim czasie!'' ~Olka xx 2017
Olka xx 💖

7 komentarzy:

  1. Nie obrażamy się! Poradzimy sobie. W sumie i ja muszę wziąć kilka dni przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wracasz!!
    Powodzenia w szkole.
    /Natalka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie zdążyłam przeczytać Twojego posta pożegnalnego. Ale bardzo się cieszę, że zostajesz. Życzę powodzenia <3
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te tło jest megaaa... xD
    Bardzo się cieszę, że wracasz.
    Wow, chciało Ci się to robić?
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    P.S. Czy ty przpadkiem nie nagrywałaś filmu na YouTube, o dietetyczce Na Awatarii? XD Jeśli pomyliłam, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja nagrałam to :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ale mega! Naprawdę, fajny pomysł na filmik. :)
      /Daj Mi Marsa

      Usuń
  5. Aha żal ogar dupe kiedyś Cię lubiałam a teraz nie teraz będę sprawdzać podpisy pod postami i jak bedzie Twój post to od razu wyłączam kartę z odnośnikiem do AKI

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.