wtorek, 8 sierpnia 2017

Oceniamy #0

Witajcie!
Dzisiaj przechodzę do Was z nową serią, a mianowicie jest to 'Oceniamy'.
Opowiem Wam na czym polega. A więc, chodzi o to, że Wy, czyli czytelnicy, będziecie przesyłali/ły na mój e-mail, który podam na końcu rzeczy do ocenienia. Będą to:

  • Profilówki
  • Pokoje 
  • Stylizacje
  • Ubrania (samodzielnie wykonane)
Oceniała będę w skali od 1-10 oraz napiszę o tym parę zdań, czy mi się podoba, czy nie, dlaczego,itd. Myślę, że zrozumieliście o co chodzi. Ja nie widziałam na żadnym blogu podobnej serii, żeby było ocenianie rozmaitości. Jedynie to pokoje na Baśniowej Awatarii, ale myślę, że to coś w ogóle innego. Ten post jest dosyć krótki, ale to dlatego, że jest wstępem. Postaram się jeszcze dzisiaj opublikować jeden post, albo dwa, ale to zależy od czasu. Ostatnio rzeczą jest logo tej serii, którą zrobiłam w programie Pixlr. Oto i ona:
Jak widzicie, jest to najzwyklejsza profilówka. Postaram się zrobić inną, ale po prostu czasu nie mam. 
Zapomniałam dodać, że i wy będziecie mogli ocenić w sondzie pracę w skali od 1-10,a w komentarzu opisać. Teraz podam wam e-mail:
* taylor.awataria@vp.pl*
Mam nadzieję, że seria Wam się spodobała i to tyle w tym poście, do zobaczenia, pa!
                                                                                                                              /Taylor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.