czwartek, 24 sierpnia 2017

Nowy nagłówek

Cześć!
Mimo że wakacje dobiegają końca to postanowiłam że nagłówek nadal będzie w tematyce lata! Zapraszam was do czytania ciągu dalszego, w którym poznacie małą ciekawostkę i nie tylko!
Prosty nagłówek przedstawiający całą administrację bloga. Jak widzicie tym razem na nagłówku pojawiła się również Oliwia! Postacie ubrane są jeszcze w letnie stroje, nad nimi widnieje napis - nazwa naszego bloga.
Jako tło ustawiłam taki oto krajobraz. Nie myślcie, że został pobrany z Grafiki Google. Tym razem zdjęcie jest mojego autorstwa! Zastanawiacie się co to?
Tak wygląda oryginalne zdjęcie - jest to krajobraz gór z wyspy mieszczącej się niedaleko Afryki należącej do Portugalii Madery. W sumie to się tym zbytnio nie chwaliłam, ale owszem w ferie zimowe właśnie tam poleciałam wraz z rodziną i przyjaciółmi. Na prawdę są tam piękne widoki. Polecam!

Skąd pomysł? 
W sumie postanowiłam, że tym razem będę wykorzystywać do nagłówków moje autorskie zdjęcia. Myślę, że kolejny nagłówek który zawita na blogu również będzie w takiej innej odsłonie. Może jesienny las? Może coś innego?
Pozdrawiam!
Emilka ♥



5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, gdyby każdy blogger tak robił, nie było by oskarżeń o ściąganie hihi.

    OdpowiedzUsuń
  2. W wyrażeniach "mimo że" i "pomimo że" NIE STAWIA SIĘ przecinka przed "że"!
    Poza tym forma "lecieć samolotem dokądś" to pleonazm. Wiadomo, że leci się samolotem, a nie rowerem czy hulajnogą.
    Pozdrawiam, Nauczycielka polskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze napisałam "Portugalii" z małej litery.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.