poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Co tu nie pasuje #5 - bluzki

Cześć.
Wakacje powoli dobiegają końca, ale na szczęście mamy jeszcze trochę czasu! Dziś przygotowałam dla was kontynuację zabawy Co tu nie pasuje? Za chwilę pokażę zdjęcie, ale zanim to zrobię chciałabym jeszcze odnieść się do zabawy The floor is lava! Otóż ostatnio mam problemy z grą, nie mogę wejść na Awatarię przez co zbieram codzienne logowanie poprzez Puffin Web Browser. Nie wiadomo dlaczego, gdy gra się załaduje i ładuje się pokój to nagle ładowanie zostaje wstrzymane i dalej nic nie można zdziałać... Nie mam pojęcia dlaczego tak jest i to także utrudnia mi organizację nie tylko zabawy... Ale myślę, że szybko uporam się z tym problemem i wtedy dam znać na blogu o terminie naszej zabawy. Chciałam też podziękować za tak duże zainteresowanie nią! :)
Dzisiaj przygotowałam 4 bluzki. Dla przypomnienia (po raz kolejny) - waszym zadaniem jest rozpatrzeć wszystkie możliwości i wybrać jedną z czterech bluzek, która nie pasuje do pozostałych. Z każdą kolejną rudną zadanie jest coraz trudniejsze!
Powodzenia!
Emilka

11 komentarzy:

  1. Nie pasuje bluzka numer 1, ponieważ pozostałe to topy, a ona nim nie jest. XD
    Sama mam ostatnio problemy z grą. Co kilka minut wyskakuje mi komunikat, że gra jest nie dostępna. Kiedy poszłam do jednego z pomieszczeń, ekran zrobił się granatowy :/
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pasuje bluzka nr.1 ponieważ jako jedyna nie jest na ramiączkach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nie pasuje bluzka nr. 1 bo jest dłuższa od pozostałych

    /Gratka

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie pasującym Ubraniem jest nr 1. ze względu na to że wszystkie inne koszulki to TOP-y/ Scott

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pasującym */Scott

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr. 1, bo wszystkie sa na ramiaczka a ona nie.


    Też mialam ten problem, ale weszłam na innej przeglądarce, i zadziałalo. Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr. 1, bo wszystkie sa na ramiaczka a ona nie.


    Też mialam ten problem, ale weszłam na innej przeglądarce, i zadziałalo. Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 to koszulka, a reszta to topy :) Mam nadzieje, że odpowiedziałam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 Nie pasuje bo to jest dłuższa a tamte to topy krótkie
    Pozdrawiam .Wika

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.