środa, 9 sierpnia 2017

Nowy dodatek na blogu! Czym są ''Tajemnice Imion''?

Hej!
Mogliście już zauważyć, że na blogu w pasku bocznym pojawiło się coś nowego. Jest to tak jakby seria Tajemnice imion. Ale o co w tym chodzi?
Nie ukrywam, że do stworzenia tego zainspirowała mnie... gazeta! Dzisiaj przeglądając z nudów gazetę zauważyłam dziwny wpis o takiej samej nazwie. Były w nim opisywane różne ciekawostki na temat danego imienia! Tam było imię Dorota, oraz zdjęcie Doroty Wellman! Ja postanowiłam zrobić awataryjną wersję takiego czegoś. Jak powyżej zauważyliście - jest to pierwsze wydanie tej serii. Za zgodą Violetty umieściłam jej zdjęcie i czerpiąc ciekawostki z różnych źródeł umieściłam kilka słów o tym imieniu. Uwaga! Ciekawostki te nie zawsze muszą oznaczać prawdę! 
Co tydzień w rubryce będzie pojawiało się nowe imię, a wraz z nim nowe zdjęcie jakiejś gwiazdy z Awatarii! Myślę, że pomysł jest całkiem ciekawy. A co wy o nim myślicie? Kto ma się pojawić w następnym wydaniu?!
Hejoo!
Emilka ♥


7 komentarzy:

  1. JESTEM FIOŁKIEM! XDDDDDDDDD
    Em tak, to czy ja unikam ryzyka? Chyba tak XD, ale nie wybieram na podstawie zasobnośći ich portfela hahahah XD
    Dużo ciekawostek się dowiedziałam o moim imieniu ^^
    Pozdrawiam <33 /ViolkaKCA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka gazeta xd?
    Super seria ;)
    /taylor

    OdpowiedzUsuń
  3. A zrobisz imię Oliwia xd?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na serię xD
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na więcej. XD
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.