środa, 9 sierpnia 2017

Nowa aktualizacja?

Hejka!
Z góry przepraszam, że nie napisałam wczoraj drugiego posta, ale sprawy rodzinne, wiecie. No nic, ale dzisiaj postaram się dodać 3 posty, bo mam zaległości. Tak więc, przejdźmy do głównego tematu posta.
Wchodząc na awatarię pojawił mi się komunikat:
Jak widzicie na awatarię dodali nowy pokój, ale to nie taki zwykłe pomieszczenie, ponieważ już z gotowym wyposażeniem, co myślę jest ułatwieniem dla tych, którzy nie lubią, albo po prostu nie potrafią poradzić sobie z umeblowaniem. Pokój znajduję się na dachu , w oddali widać bloki mieszkalne oraz wieżowce. Widać, że jest noc. w tym pomieszczeniu znajdują się naprawdę ciekawe meble, np globus, spawarka,plecak odrzutowy, biurko, krzesło, kostium. Niestety, mebli nie można kupić oddzielnie, jedynie w zestawie. Całość kosztuje 7000s oraz 1451G. Moim zdaniem nie jest jakiś niesamowicie drogi, ale również nie tani. Daje aż 4818 komfortu, więc dosyć sporo. Jeżeli klikniemy żółtą ramkę pokaże nam się ile komfortu daje poszczególny mebel.
Komplet mebli nosi nazwę 'Suberbohaterowie'

♥ Moja opinia ♥
Myślę, że pokój jest naprawdę bardzo ciekawy. Skrywa w sobie wiele tajemnic. Może jest dosyć drogi, ale myślę, że warto go kupić. Liczba komfortu zachęda do jego kupna . Postanowiłam wybrać się do jakiegoś dużego levela, żeby zobaczyć właśnie oto ten pokój, ale niestety strasznie mi się zacinało i nie dałam rady poszukać. Może innym razem dokładnie opiszę go, ale na razie takie podstawowe informacje.
Oceniam na : 8/10
To tyle jeżeli chodzi o ten post. Do zobaczenia wkrótce, papa!
                                                                                                                                /Taylor



2 komentarze:

  1. Supersamu pokój, szkoda, że na NK nie można :'(
    /DarkBlood

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzyłam na nk, więc nie wiem :/

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.