czwartek, 3 sierpnia 2017

Poznajcie mnie

Hej! Na wstępie mojego posta powitalnego chciałabym podziękować Emilce za przyjęcie mnie na okres próbny na swojego bloga. W tym poście krótko opisze siebie. Zapraszam do czytania!
  Jestem czternastolatką o dość często spotykanym imieniu Ola. Po wakacjach będę chodzić do drugiej klasy gimnazjum. Jednym z bardzo wielu moich zainteresowań jest pisanie wierszy, książek czy też krótkich opowiadań. W kwietniu lub maju nawet zaczęłam pisać własną książkę, którą skończyłam pisać 26 czerwca, a teraz piszę drugą część. Lubię również spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu. Między innymi jeżdżę na rolkach sama lub z przyjaciółmi. Uwielbiam też czytać książki. Kiedy książka mnie zaciekawi to potrafię przeczytać całą lub jej większą część jednego dnia. W czasie nudy zaczynam tworzyć opowiadania lub wiersze. Przy pisaniu zawsze słucham muzyki, ponieważ wtedy nachodzą mnie najlepsze pomysły. Najczęściej słucham piosenek takich jak: Still I Fly, Deszcz na betonie, Mamo sięgam gwiazd, Intercontinental Bajers, Don't let me down itp. Jestem bardzo wrażliwą i można powiedzieć, że trochę nieśmiałą dziewczyną, ale potrafię postawić na swoim. Bardzo uwielbiam i kocham zwierzęta. Najchętniej przygarnęłabym całe schroniska, lecz jest to niestety niemożliwe. Moimi ulubionymi zwierzętami są psy (owczarki niemieckie, bernardyny i ratlerki). W domu mam jednego psa ratlerka połączonego z jamnikiem, jednego kota, który jest zwykłym dachowcem oraz cztery króliki. Jedną z moich wad jest to, że bardzo często się spóźniam.
 Moja przygoda z Awatarią zaczęła się w dość nietypowy sposób. W marcu tego roku podczas lekcji informatyki ktoś z młodszej klasy, która miała przed naszą klasą lekcje zostawił otwartą kartę z filmikiem o Awatarii (nie pamiętam jaki to był filmik, ale to chyba było coś  podobnego do Zagrajmy w Awatarię). Przyznam szczerze, że bardzo zaciekawił mnie ten film i postanowiłam zagrać w tę grę. Niestety nie wiedziałam gdzie szukać tej gry. Jednak z pomocą przyszedł mi mój kolega, który jest stałym bywalcem w Awatarii i wyjaśnił mi o co chodzi w tej grze, pokazał mi sposób na 10 g i pomógł znaleźć mi kilku znajomych.
Jak widać, jestem przeciętną graczką z 13 lvlem o nicku Pies Cię Je*ał. Mam 2,4 k imageu i 1,3 k komfortu. Uważam, że nie potrzebuję mieć 10, 20 tysięcy imageu ani komfortu, ponieważ w tej grze mieć wysokie statystyki to nie wszystko. Poza tym w każdej chwili ktoś może ci shakować konto, usunąć i wtedy wszystkie starania na nic.
To chyba wszystko co chcielibyście wiedzieć na mój temat. Jeżeli jednak mielibyście jakieś pytania to możecie je zadawać w komentarzach. Pozdrawiam! /Ola

22 komentarze:

  1. Słabo nie postaralas sie zal
    /Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwy utworów piszemy w cudzysłowie. Słaby post taki 3/100 :) /Natalianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki długi zanudzający post :-: 😝 /majonezikk

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ten post. Jeszcze okropny nick.
    |Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupi
    //Roksana

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba Ciebie je*ał słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w tym nicku nie chodziło mi akurat o ciebie xd

      Usuń
  7. Jej post może nie należy do najlepszych, ale ma jeszcze cały tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, a te wszystkie komentarze napisała jedna osoba (nie ja)bo akurat wszystkie komentarze nie były za miłe, a pozatym z anonima już w to wierzę. Ja piszę z anonima, bo nie mam konta. A post naprawdę ciekawy, widać że umiesz składać sensownie zdania itp.
    Życzę powodzenia!
    /Maja (nie znasz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz IP moje i tych osób u góry?
      /Nataliaanka

      Usuń
    2. Zgadzam się z tym, że powyższe niemiłe komentarze pisała jedna osoba. Chociażby ze względu na odstępy w minutach (przypadek? nie sądzę...) - włączyło się potwierdzanie spamu. :')

      Usuń
    3. Dziękuję za chociaż jeden pozytywny komentarz ;)

      Usuń
    4. Wypraszam sobie. Już nawet swojej opinii nie można napisać z anonima? Powyższe komentarze nie pisałam ja. Taka osoba z takim nickiem nie powinna być blogerką. Takie ja mam zdanie. Jeszcze te odzywki do czytelników... Pozdrawiam
      |Anka

      Usuń
    5. Anka wiele jest blogerów/blogerek z Nie kulturalnymi nickami i poza tym co tutaj jest złego w tych odzywkach? Pisze tylko ze spoko albo okej i nie robi niepotrzebnych kłótni tak jakby to zrobiła niejedna osoba :P poza tym nie chce mi się wierzyć ze aż 7 osób z anonimowych kont i prawie większa połowa się nie podpisała dala akurat negatywne komentarze i to w przeciągu ok. 20 minut xDD

      Usuń
    6. Ogórek, moim zdaniem osoba z takim nickiem nie powinna być bogerką. 'Spoko' odzywka do czytelnika? Błagam.
      |Anka

      Usuń
    7. A co miała ci pogratulować? XDD

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.