środa, 9 sierpnia 2017

Oceniamy #1

Hejka!
Witajcie już w drugim dzisiaj poście. Przechodzę do was z serią 'Oceniamy', którą zaczęłam dzień temu. Dostałam na razie jedną pracę od Laury (Frisk). Być może kojarzycie ją z bloga Baśniowa Awatarią, na której jest administratorką oraz graficzką. No, ale przejdźmy do sedna, na początek pokaże wam jej pracę.
Tak się prezentuje. W tle widać zupełnie czarne niebo, zapewne chodzi tu o noc. U góry widać siedem kolorowych serduszek zrobionych z kwadracików. W oko rzucają się zamki, domy i inne budowle, które są fioletowe, pewnie dlatego, że jest noc i pada na nich taki jakby cień ( nie wiem jak to nazwać xd). Na tej profilówce znajduje się również wielki , biały napis 'Frisk Dreemur' oraz awatarka Laury, która jest odwrócona tyłem. Ubrana jest w malutki kapelusik, czarną kurtkę, kolczyki  oraz spodnie. Cała profilówka jest nawiązana do ulubionej gry Laury Undertale. Ja osobiście nie wiem o co w niej chodzi. Miałam ją pobrać, ale jakieś błędy mi wyskakiwały i nie wiem, będę próbowała aż do skutku. 
♥ Moja Opinia ♥
Profilówka jest naprawdę bardzo ładna. Można powiedzieć, że wszystko ze sobą współgra. Te serduszka dodają uroku całej profilówce. Hmm, czy bym coś zmieniła? Myślę, że nie. Nic dodać nic ująć. Nie ma się do czego przyczepić. Całość oceniam na:
10/10

Chcesz mi coś wysłać, żebym oceniła? Śmiało napisz do mnie na :
email: taylor.awataria@vp.pl
Pozostawiam Wam sondę na koniec.
Do zobaczenia w kolejnym odcinku, papa!
                                                                                                                                             /Taylor 

4 komentarze:

  1. Dlaczego wyglądasz jakby Ci wyskoczył dysk?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj siostro/bracie! Odwiedź naszą parafię! https://kosciol-awatarii.blogspot.com/ Pokój z Tobą!
    ~Siostra Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Siostro.
    Zapraszamy do naszej parafii https://kosciol-awatarii.blogspot.com/.
    Znajdziesz tam modlitwy dotyczące aktualizacji Awatarii, ale również możesz podzielić się z nami swoimi problemami. Jesteśmy pomocne, zawsze z Tobą.

    Pochwalony.
    Siostra Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebista profilówka Frisk <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.