poniedziałek, 21 sierpnia 2017

♥Jak chodzić po stawie?♥

Hejka!
Dzisiaj przechodzę do Was z nietypowym postem o tym jak chodzić po stawie. Nie wiem czy wiecie, ale ja osobiście wcześniej się nie znałam tej sztuczki, akurat dzisiaj jak coś kombinowałam, to natknęłam się właśnie na nią. Zastanawiałam się czy w ogóle gdziekolwiek na blogu lub na youtubie jest właśnie ta sztuczka, którą Wam dzisiaj pokażę, ale jej nie widziałam, więc postanowiłam, że o tym napiszę. Krok po kroku jak to zrobić :) 

1. Najpierw oczywiście wchodzimy do pokoju z eventu, czyli stawu. Jeżeli nie macie tego pomieszczenia, to niestety, nie będziecie mogli tego zrobić, chyba, że któryś z gospodarzy u siebie Wam zrobi taki psikus (hihi).
2. Potrzebne wam będzie krzesło, ewentualnie jakiś fotel. Potem siadacie na niego.
3. Następnie klikacie edytor pokoju. Kolejnie bierzemy krzesło i niesiemy do miejsca gdzie leje się woda.
3. Dalej krzesło/fotel chowamy do inwentarza, a następnie anulujemy. Potem gdy uzyskamy taki efekt jak na dole klikamy na wodę, żeby się poruszać.
4. Cieszymy się efektem
Specjalnie nagrałam filmik, dla tych, którzy nie zbyt rozumieją co napisałam u góry. te chodzenie nie wygląda jakoś realistycznie, no bo przecież żaden człowiek  nie umie chodzić po wodzie nogami...Dla tych, którzy ne zrozumieli mojej wersji u góry nagrałam filmik.  Dla ciekawskich nagrywałam Bandicam'em, co zresztą widać u góry. Uprzedzam że miałam blokadę, więc nie mogłam nic pisać .
Mam tylko jedną uwagę, jeżeli chcecie powtórzyć jeszcze raz to sztuczkę to wejdźcie do tego pokoju jeszcze raz, ponieważ może nie zadziałać :/
To tyle, w tym poście, mam nadzieję, że Wam się spodobało i 
Do zobaczenia!
                                                                                                                                    /Taylor








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.