środa, 16 sierpnia 2017

Przeceny! Przeceny!

Hejka!
Dzisiaj mamy środę, a oznacza to jedno - aktualizacja! W dzisiejszej aktualizacji otrzymaliśmy przecenę ubrania. 
Zestaw został przeceniony aż o 400 złotych monet. To jedna z lepszych przecen. Przynajmniej ja tak uważam! Na prawdę ogromna obniżka, bo -50%! Skorzysta ktoś?  
Strój daje dużo image'u, co jest zachęcające. Ogółem jest bardzo fajny. Co o nim myślicie?
Pozdrawiam.
Emilka ♥

EDIT: Przeceniony został również strój ''Czarny Kot'', ale z racji że ja go już zakupiłam - nie pojawił się on w przecenionych rzeczach u mnie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.