wtorek, 15 sierpnia 2017

W końcu mamy dostęp do pokoju "Superbohaterowie"!

Cześć!
Dzisiaj jest 15 sierpnia, to oznacza, że minęło już około 75% wakacji. Straszne, prawda? Ja jeszcze pamiętam zakończenie roku szkolnego... Ale nie o tym post! Bez przedłużania, zaczynajmy!

Wchodząc dzisiaj na Awatarię, trafiłem na przecenę. Myślałem, że znów chcą mi coś wcisnąć w promocyjnej cenie. Ku mojemu zdziwieniu trafiłem na owy widok:


Czyżby administracja postanowiła udostępnić nam możliwość kupienia tego pakietu? Jak widać tak! Oczywiście, nie obyło się bez błędu, ale to chyba możemy im wybaczyć, prawda? Cały komplet prezentuje się bardzo nowocześnie i gustownie. W oczy rzuca się tapeta zrobiona na styl nowoczesnego miasta w nocy. Kolejnym wyróżniającym się elementem jest hologram globusu z zaznaczonymi punktami. Jedna plamka jest koło Polski, czy to oznacza, że w końcu się nami "zaopiekują"? Kto wie... Ostatnią rzeczą, która razi w oczy jest niebotyczna cena 1451 G oraz siedmiu tysięcy srebra... Cena ta odstrasza, choć trzeba przyznać, iż wystrój jest piękny! Teraz może nasunąć Wam, się pytanie, "Co spowodowało taką cenę?", już wyjaśniam!


Mamy odpowiedź. Okno (o dziwo nie jest to tapeta!) panoramiczne kosztuje AŻ 730 G. Mój Boże, czy oni oszaleli z tą ceną? Musiałem sprawdzić co jest niezwykłego w tym okienku...

*zdjęcie w pomniejszeniu*

Trzeba przyznać, iż jest na co popatrzeć. Panorama jest animowana. Wszystkie elementy świecą się i lekko pobłyskują. Najładniejszy jest jednak helikopter, który co jakiś czas patroluje nad miastem. Muszę przyznać, iż jest to jeden z najładniejszych elementów wystroju w Awatarii. Wszystko zostało dopięte do najmniejszego stopnia. Tylko teraz pozostało pytanie, czy ktoś ma zamiar kupić to okienko?

Inne meble dostępne z tego zestawu:

  • Biurko "Superbohaterowie"
  • Plecak odrzutowy
  • Podłoga "Superbohaterowie"
  • Drzwi "Superbohaterowie"
  • Spawarka
  • Kostium superbohatera
  • Ściany (?) "Superbohaterowie"
  • Okno panoramiczne "Superbohaterowie"
  • Globus "Superbohaterowie"
  • Kostium superbohaterki
  • Krzesło"Superbohaterowie"
Wiele z tych elementów "żyje swoim życiem", tzn.świeci się, mieni światełkami itp. Przejdźmy teraz do ciekawostek!

1) Globus "Superbohaterowie" świeci blisko Polski. Teraz powiecie, że jaki ma to związek z ciekawostką, więc odpowiadam. W większości miejsc pobłyskujące kropki są niebieskie, jednak nasza jest czerwona! Czyżby wydawcy Avatarii zainteresowali się naszą sytuacją?

2) Tutaj takie porównanie:

Czy tylko dla mnie są do podobne motywy? A może baza superbohaterów jest w wieżowcu powyżej? To już nie mnie oceniać. Każdy ma jakąś interpretację.
Tym ciekawostkowym akcentem chcę zakończyć tego posta. Czy kupię ten zestaw? Nie. Czy kupię jakiś element z tego zestawu? Jak najbardziej tak! A Wy jaką macie opinię, napiszcie w komentarzu!
Anhur

2 komentarze:

  1. Może te kropki mają jakieś powiązanie z Awatarią?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy motyw, ale jak dla mnie zdecydowanie za drogie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.