sobota, 5 sierpnia 2017

Co dalej z Awatarią?

Około godziny 18:30 Awataria na serwisie Nasza Klasa przestała działać. Niestety nie jest to  raczej aktualizacja... Niektórzy mówią iż problem tkwi raczej we wtyczce Adobe Flash Player. Setki, tysiące graczy skarży się na problemy z grą i prosi o pomoc. Co się stało z Awatarią? Czy to jej koniec? Jeżeli macie jakiekolwiek wiadomości na ten temat, prosimy - podzielcie się nimi z nami.
Miejmy nadzieję, że gra znów zacznie działać... Kiedy to nastąpi? Nie wiadomo...
Pozdrawiam.
Emilia ♥

11 komentarzy:

  1. O nie..
    Jak my teraz będziemy grać?!
    /Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszyłabym się jeśli urochomienie gry nastąpiło by dzisiaj, bo nie odebrałam jeszcze bonusu dziennego a mam uzbierany dość wysoko ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Na fb 10 g nie można robić bo jest tak jak na nk- granatowe tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Ja przez cały czas grałam na Google Chrome. Teraz zmieniłam na Internet Explorer i wszystko śmiga (u mnie).
    Pozdrawiam!
    /Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tak nie jest. Nigdzie nie działa. Zazdroszczę ;c

      Usuń
  5. Cześć! Właśnie doznałam tego samego problemu. Również jak Angela wyżej grałam na Google Chrome, lecz kiedy weszłam na Internet Explorer wyskoczyło mi abym pobrała wtyczkę Adobe Flash Player. Zrobiłam to, i normalnie Awataria zaczęła się ładować. Jeśli ktoś ma tak samo, pobierzcie tą wtyczkę, a będziecie mogli grać normalnie jak wcześniej ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ja mam dziwny komputer, internet, czy niewiadomo co, ale mi do dzisiaj wszystko na Chrome działało bez problemów :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi już od kilku dni na chrome nie działa Awataria, wiec na Firefoxie gram i normalnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi Awataria nie działa na żadnej z przeglądarek i do tego wcześniej od kilku dni miałem problem z tą wtyczką bo po jakimś czasie gdy grałem w awe (na Chrome) sama się wyłączała i trzeba było odświeżać stronę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak naprawdę to wtyczka Adobe Flash Player ma przestać współpracować, i nie będzie gry takich jak:msp, awataria i inne gry, co są powiązone ze wtyczną Adobe Flash Player

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.