czwartek, 22 lutego 2018

Drogo VS Tanio #1

Hej Tu znów ja Nikola!

Na początku posta chciałabym życzyć Ani powodzenia na blogu a także wam podziękować za miłe komentarze pod tamtym moim postem jak i przydatne uwagi których postaram się już nie popełniać. 
Chciałabym wam zaprezentować moją serię i jest ona dość podobna do serii Ani ale nie w tym rzecz, a mianowicie w tej zabawię są dosyć łatwe zasady które szybko i zwięźle wam wytłumaczę. Dobrze więc chodzi w tej serii o to że będę robiła 2 stylizacje na moim koncie na którym jestem dość biedna bo na tym moim niestety mam dużo ciuchów wykupionych przy czym seria była by bez sensu, następnie stworzę stylizację dość ekskluzywną na którą mogą sobie pozwolić dość bogate osoby ale i stylizację dla graczy początkujących która nie powala z wrażenia ale jest dość ładna, pod koniec posta będę dodawała sondę na której będziecie głosować która stylizacja lepsza. Bez zanudzania was przechodzę do sedna zabawy. 


Stylizacja ekskluzywna

 Biały t-shirt: 450s
Ogrodniczki: 25g 
Tenisówki: 23g
Spinki w kształcie kwiatów: 45g
Bransoletka: 12g
Łącznie: 105g i 450s



Stylizacja dla początkujących

Różowy t-shirt: 725s
Buty: 615s
Kolczyki: 490s
Bolerko: 850s
Razem: 2680s

Okej więc niestety nie mogę wybrać która jest ładniejsza, no chyba to oczywiste że jako starszy gracz Awatarii wybieram stylizacje "ekskluzywną" ale pewnie gdybym nie miała bogatego budżetu na grze a tak że byłabym początkowym graczem wybrałabym stylizacje "dla początkujących". Obie stylizacje wybierałam pod mój gust więc jeśli się komuś nie podobają to nie moja wina ale każdy ma inny gust, fakt w stylizacji drugiej nie zbyt pasuje to bolerko ale próbowałam ją czymś urozmaicić i natrafiło się ono więc warto spróbować i przełamywać powoli swój styl prawda? Na dole w sondzie możecie wybrać jaka stylizacja wam się bardziej podobała a ja już się z wami żegnam 
/Nika

12 komentarzy:

  1. Ładne stylizacje, w skrócie proste, ale robią wrażenie, lepsze nawet niż inne stylizacje awatarek, które na siebie nakładają jak tapetę na twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak nie chciałam żeby stylizacje były jakoś bardzo że tak się wyrażę jedno na drugie naćpane dlatego dałam mało dodatków :)

      Usuń
  2. Totalne bezguście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Anonimowany gościu, musisz wszystkich wyzywać? Dla mnie ładne są tylko 1 strój jest troszeczkę za drogi.

      Usuń
    2. Czytaj ze zrozumieniem, nie wiem czy zauważyłaś/łeś ale na górze napisane jest że stylizacje są wybierane pod mój gust a każdy ma inny. I X.Shine.X tak stylizacja 1 nie jest tania ale niektóre osoby mogą sobie na nią pozwolić :)

      Usuń
  3. Według mnie stylizacje są naprawdę ciekawe i podobają mi się. Gdyby administracja Awatarii dodała zaległe ubrania, których jeszcze nadal nie ma byłby większy wybór wśród ubrań dla początkujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się zgadzam :) Skoro dodali te zaległe stylizacje może dodadzą resztę? Zostało tylko czekać.

      Usuń
  4. Bardzo fajne powinnaś zostać na blogu super posty piszesz lepsze od Ani według mnie
    Pozdrawiam /Wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że mnie nie lubisz... Nie oznacza że możesz pisać że ja wszystko robię źle. Każda ma inną serie, ja o remontach a ona o ciuchach.

      Usuń
    2. Dziękuje i postaram się zostać. Ale w swoich opiniach nie obrażaj Ani ponieważ jej posty też są naprawdę super i to co pisze Ania weź pod uwagę bo mamy całkiem inne serię bo ona ma o meblach i remontach a ja o ciuchach i stylizacjach i to jest już inna sprawa.

      Usuń
  5. W 1 stylizacji bluzka jest okropna! Mogłaś wymyśleć inną bluzkę.Tyle topów na awatatarii a ty dałaś tą najgorszą. I jeszcze jedna prośba do obu dziewczyn. Nie podlizujcie się nawzajem sobie publicznie, bo jest to irytujące. Powodzenia dla każdej z was!

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.